تماشا کنید: ضبط ویدئو توسط عکاس حرفه‌ای با استفاده از اپلیکیشن Hyperlapse اینستاگرام

چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پیش‌تر در زومیت خواندید که اینستاگرام اقدام به انتشار اپلیکیشنی با نام Hyperlapse برای ثبت و ویرایش ویدئوهای کوتاه به‌منظور اشتراک‌گذاری در اینستاگرام و فیس‌بوک کرده است. حال یک عکاس و تصویربرداری که در ثبت تصاویر TimeLapse تخصص دارد، تجهیزات گران قیمت خود را کنار گذاشته و ویدئویی را با استفاده از آیفون خود و این اپلیکیشن ثبت کرده است.
تبلیغات

نیتن کاسو، عکاسی حرفه‌ای است که ویدئویی دو دقیقه‌ای را از گشت‌وگذار خود با استفاده در دوچرخه به دور شهر ملبورن استرالیا ثبت کرده است. در جریانثبت این ویدئو وی تصاویری جالب توجه از زندگی شهری در ملبورن به تصویر کشیده است. در این ویدئو شاهد تصاویری جالب توجه از پیاده‌روها، بازی فوتبال در زمین‌های چمن، خطوط ساحلی و نماهایی از نقاط مختلف شهر ملبورن هستیم.

در صورتی که شما از دیدن ویدئوهایی با سرعت پایین خسته می‌شوید یا فرصت کافی برای تماشای اینگونه ویدئوها ندارید، فناوری بکار رفته در اپلیکشنی چون Hyperlapse برای شما بسیار مناسب خواهد بود. همانطور که می‌دانید این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش پر رنگ در زندگی انسان‌ها دارند و شبکه‌ای اجتماعی چون اینستاگرام روزانه پذیرای میلیون‌ها تصویر و ویدئوی آپلود شده از سوی کاربران است. مطمئناً چنین اپلیکشنی می‌تواند نقش پررنگی در بالا رفتن بازدید از یک ویدئو داشته باشد، چراکه این تصاویر ویژگی‌هایی چون کوتاه بودن را در کنار انتقال کامل مفاهیم پیش روی کاربر قرار می‌دهند.

این اپلیکیشن در ابتدا برای iOS ارائه شده و یقیناً پس از ارائه‌ی آن برای سایر پلتفرم‌های موبایل باید شاهد استقبال از آن و ساخت ویدئوهایی زیبا باشیم که در شبکه‌های اجتماعی رکوردهای بازدید را از آن خود خواهند کرد.

 لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات