تماشا کنید: گزارش اختصاصی زومجی از غرفه Thermaltake در کامپیوتکس 2016

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
یکی از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه کامپیوتکس 2016، Thermaltake است که محصولات متنوع از جمله کیس‌ها و خنک‌کننده‌ها را برای پی‌سی‌ها تولید می‌کنند. در ادامه نگاهی به غرفه‌ی این شرکت در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 خواهیم داشت.
تبلیغات

یکی از شرکت‌هایی که در کامپیوتکس 2016 غرفه جذابی دارد، Thermaltake است. یک شرکت تایوانی فعال در زمینه ساخت محصولات مرتبط با پی‌سی از جمله کیس و خنک‌کننده‌های مختلف که تیم اعزامی زومجی هم بازدیدی از غرفه آن‌ها داشته است.

«ترمال‌تیک» یک کمپانی تایوانی است که عمده شهرت خود را مدیون ساخت کیس‌ها و خنک‌کننده‌های شخصی‌سازی شده است که معمولا به دلیل داشتن ایده‌های خلاقانه و همچنین ظاهر زیبا، مورد پسند گیمر‌های پی‌سی قرار می‌گیرند. حال این کمپانی غرفه‌ای در نمایشگاه Computex 2016 برپا کرده که در آن آخرین محصولات خود را در معرض نمایش عموم قرار داده است. در غرفه ترمال‌تیک محصولاتی مثل ماوس و کیبورد‌های گیمینگ، منبع تغذیه، ماوس پد و انواع خنک کننده‌های جدید مایع و معمولی دیده می‌شوند.

بدون شک جذاب‌ترین قسمت غرفه این شرکت، کیس‌های شخصی‌سازی شده‌ای است که توسط طرفداران طراحی شده است. ترمال‌تیک چندی پیش مسابقاتی برگزار کرد و از طرفداران خواست تا با استفاده از محصولات این شرکت، کیس‌های دلخواه خود را طراحی کنند و حال کیس‌های منتخب این رقابت‌ها، در غرفه ترمال‌تیک دیده می‌شوند که از کیس مدل «کاپیتان آمریکا» گرفته تا یک کیس با ظاهری قرون وسطایی را شامل می‌شوند.

در پایان می‌توانید گزارش تیم اعزامی زومجی از غرفه ترمال‌تیک را تماشا کنید:

دانلود SD360p | دانلود HD720p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات