تماشا کنید: گزارش اختصاصی زومجی از غرفه ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2016

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس با دست پر به نمایشگاه کامپیوتکس 2016 آمده بود. از معرفی گوشی‌های هوشمند جدید سری زنفون 3 گرفته تا لپ‌تاپ‌ها و دستگاه‌های هیبریدی و داک قدرتمند همگی از این دسته محصولات هستند که ایسوس در نمایشگاه در معرض دید قرار داد. در ادامه می‌توانید گزارش زومجی از غرفه‌ی ایسوس را تماشا کنید.
تبلیغات

کمپانی ایسوس حضور گسترده‌ای در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 دارد و محصولات مختلفی را در طول این رویداد معرفی کرده است. تیم اعزامی زومجی هم یک گزارش اختصاصی از غرفه‌ی ایسوس تهیه کرده است که در ادامه تماشا می‌کنید.

ASUS در غرفه‌ی اختصاصی‌اش در نمایشگاه Computex 2016  آخرین محصولات و گجت‌هایش را به در معرض نمایش عموم گذاشته است. در این غرفه یکی محصولاتی که بیشتر از همه نظرها را به خود جلب کرد، تبلت/لپتاپ هیبریدی ایسوس به نام Transformer 3 بود که با یک داک کارت گرافیک اکسترنال به نام XG Station 2 همراه می‌شود و می‌توان با آن تجربه‌ی فراگیر واقعیت مجازی با هدست HTC Vive را داشت که نگاه نزدیک به این سخت‌افزار را در زومجی تماشا کردید. از دیگر محصولات شاخص غرفه‌ی ایسوس، می‌توان به سه مدل جدید از گوشی‌های سری زنفون این شرکت اشاره کرد که زنفون ۳، زنفون ۳ دلوکس و زنفون ۳ اولترا نام دارند و خبرنگاران زومجی هم یک بررسی اجمالی بر روی این گوشی‌ها داشتند.

ایسوس علاوه بر محصولات جدید خود، برخی گجت‌های از پیش معرفی‌شده را نیز در معرض نمایش گذاشته بود. ساعت‌های هوشمند ایسوس در دو مدل ASUS VivoWatch و مدل پیشرفته‌تر ASUS‌ ZenWatch در غرفه‌ی این شرکت حضور داشتند. ایسوس همچنین گجت جدیدی برای کنترل وضعیت کودکان در خانه به نام VivoBaby به کامپیوتکس آورده بود و روترهای این شرکت نیز در غرفه حضور داشتند. همچنین لپتاپ‌های Zenbook این شرکت در کنار رایانه‌های شخصی All In One ایسوس بخشی از غرفه‌ی کامپیوتکس این شرکت تایوانی را تشکیل می‌دادند.

در ویدیوی زیر می‌توانید گزارش اختصاصی تیم زومجی از غرفه‌ی ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 را تماشا کنید:

دانلود SD360p | دانلود HD720p

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات