تماشا کنید: ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای از تلفن‌هوشمند منتسب به Moto X+1

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۲
مطالعه 1 دقیقه
به‌نظر می‌رسد رفتن زیر پرچم لنوو، تأثیری در برنامه‌های موتورولا نداشته و این کمپانی به روند تولید محصولات خود ادامه می‌دهد. با توجه به استقبال از موتو ایکس، کمپانی موتورولا درصدد عرضه‌ی نسخه‌ی جدیدی از این تلفن‌هوشمند برای توالی موفقیت‌های این مدل است. انتشار ویدیویی سی‌ثانیه‌ای از تلفن‌هوشمند منتسب به Moto X+1، جزئیات بیشتری از این محصول را در اختیارمان قرار داده است.
تبلیغات

اطلاعات چندان زیادی از نسل جدید موتو ایکس که با نام موتو X+1 شناخته می‌شود، منتشر نشده؛ اما به‌نظر می‌رسد برخی از مشخصات در این تلفن‌هوشمند تغییر خواهد کرد. هرچند انتشار ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای از تلفن‌هوشمند منتسب به موتو X+1، شناخت بیشتری را در اختیار ما نمی‌گذارد؛ اما از جمله‌ی مواردی که در این ویدیو مشخص است، انیمیشنی است که در زمان روشن‌شدن تلفن‌هوشمند پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت.

این ویدیو کیفیت چندان زیادی نداشته و وجود برچسب‌هایی در اطراف آن، مانع از مشاهده‌ی جزئیات ظاهری این تلفن‌هوشمند، به روشنی می‌شود. این ویدیو توسط TK Tech News منتشر شده و براساس ادعای مطرح شده، این آژانس خبری با تعیین جایزه‌ی نقدی 25,000 دلاری برای پرداخت به شخصی که این تلفن‌هوشمند را در اختیار قرار دهد، این محصول را به چنگ آورده است. شاید این میزان پول منجر به وسوسه‌شدن یکی از کارمندان موتورولا و جرقه‌ای برای در اختیار‌گذاردن این محصول شده است. درهر صورت برای دریافت اخبار دقیق و صحیح، باید در انتظار نشسته و به‌دنبال اخبار موثق‌تری باشیم.

لینک دانلود ویدئو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات