بازی Uncharted 4: A Thief’s End سال آینده برای پلی استیشن ۴ عرضه می‌شود

سه‌شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
همه علاقمندان بازی می‌دانند که نسخه جدید Uncharted برای پلی استیشن ۴ عرضه خواهد شد. اما سونی ساعتی قبل در کنفرانس اختصاصی خود در E3 2014 خبر از عرضه نسخه چهارم Uncharted در سال آینده داد و تریلر این بازی را نیز پخش کرد.
تبلیغات

فرانچیس بعدی کمپانی Naughty Dog با نام Uncharted 4: A Thief’s End سال آینده برای کنسول بازی پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. هنوز اطلاعات زیادی در باره این بازی دردسترس نیست اما در تریلر Uncharted 4، کاراکتر محبوب آن، ناتان درک درحالی‌که سیاه و کبود شده از خواب بیدار می‌شود و خود را در جنگل می‌یابد و سپس شروع به حرکت در جنگل می‌کند.

نکته جالب توجه در مورد این بازی آن است که هر آنچه در ویدئو مشاهده می‌کنید همگی مستقیما از پلی ‌استیشن ۴ گرفته شده است و کلیه بخش‌های بازی به‌صورت آنی (Real Time) رندر می‌شوند. این بدین معنا است که با یک بازی مملو از جلوهای بصری رو‌به‌رو خواهیم بود. آنچارتد می‌تواند قدرت پردازش گرافیکی پلی‌استیشن ۴ را در یک بازی انحصاری به نمایش بکشد.

بازی Uncharted 4 قرار است در سال ۲۰۱۵ به‌صورت انحصاری تنها برای پلی استیشن ۴ منتشر شود و از مکالمه‌های درون تریلر می‌توان متوجه شد که احتمالا این آخرین بخش از فرانچیس آنچارتد خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات