تماشا کنید: تصاویری از نسخه‌ی جدید گیم‌پلی بازی ندای‌وظیفه

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
همان‌طور که می‌دانید دقایقی پیش کنفرانس مایکروسافت در جریان برگزاری نمایشگاه E3 آغاز شد که در آن جلوه‌هایی از نسخه‌ی بازی پرطرفدار ندای وظیفه پیش روی مخاطبان قرار گرفت. این نسخه دربردارند‌ه‌ی نماهایی از نبردهایی با جنگ‌افزارهای مدرن و ویژگی‌های عاریه گرفته شده از جنگ‌های منتسب به آینده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات به‌دست آمده از این تیزر ویدئویی می‌توان چنین استنباط کرد که نسخه‌ی جدید این بازی با عنوان Advanced Warfare همچون نسخه‌های پیشین محدود به سربازانی مجهز به اسلحه‌های ساده و نارنجک‌های جنگی نبوده و طیف وسیعی از تجهیزات و تسلیحات پیشرفته نظامی در دسترس خواهد بود.

تصاویر پخش شده از محیط این بازی در جریان انجام این بازی روی کنسول ایکس‌باکس ضبط شده است. براساس اطلاعات ارائه شده توسط مایکروسافت، کاربران قادر خواهند بود تا با استفاده از ایکس‌باکس وان، این بازی را برای ساعات متوالی بصورن Live بازی کنند. در ادامه می‌توانید تصاویر مربوط به گیم‌پلی ندای وظیفه را در ایکس‌باکس وان مایکروسافت به نظاره بنشینید.

در این بازی نیز می‌توان مشخصات اصلی گیم‌پلی ندای‌وظیفه را مشاهده کرد که با ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی در این بازی همراه شده است. هنوز مشخص نیست که آیا این بازی با رزولوشن 1080p و با نرخ 60 فریم در ثانیه ارائه خواهد شد یا خیر، اما می‌توان به قطع یقین منتظر تغییراتی بنیادین در آن بود. این بازی روز ۱۳ آبان سال جاری روانه‌ی بازار خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات