تماشا کنید: انتشار تیزر مربوط به مراسم 22 خرداد سامسونگ برای معرفی تبلت‌های جدید

یک‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
همانطور که پیش از این نیز در زومیت خوانده‌اید، سامسونگ در نظر دارد تا در تاریخ ۲۲ خرداد ماه، یعنی مصادف با روز افتتاحیه‌ی جام‌جهانی فوتبال در برزیل، مراسمی را در شهر نیویورک برای معرفی نسل جدیدی از تبلت‌های خود برگزار نماید. اما در این مراسم باید در انتظار معرفی کدامیک از محصولات غول کره‌ای باشیم؟
تبلیغات

احتمالاً در این مراسم شاهد معرفی سری تبلت‌های گلکسی‌تب اس سامسونگ خواهیم بود که با بهره‌گیری از صفحات‌نمایش متفاوتی روانه‌ی بازار خواهند شد. این صفحات‌نمایش شامل یک نسخه‌ی 8.4 اینچی و 10.5 اینچی از نوع AMOLED و رزولوشن آنها برابر 2,560 در 1,600 پیکسل خواهد بود. همچنین از دیگر مشخصات فنی این دو تبلت می‌توان به بهره‌گیری از تراشه‌ی اگزینوس 5420 هشت هسته‌ای سامسونگ اشاره کرد که شامل پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T628 نیز می‌شود؛ در کنار این تراشه می‌توان به حافظه‌ی رم ۳ گیگابایتی، حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و دوربین 2.1 مگاپیکسلی در جلو اشاره کرد. با توجه به استفاده از آخرین نسخه‌ی اندروید 4.4.2 در این تبلت‌ها، شاهد قابلیت Power Saving Mode نیز در تبلت‌های جدید سامسونگ خواهیم بود. ویژگی دیگر این تبلت‌ها، امکان پاسخ به تماس‌هایی دریافتی  به تلفنی است که به این آنها متصل شده است.

سامسونگ برای این مراسم تیزری را نیز تدارک دیده است که با مضمون Tab Into Color همراه شده است و گمانه‌ها در مورد احتمال معرفی تبلت‌ها در رنگ‌های مختلف را تقویت کرده است.

اما یکی از اصلی‌ترین سؤالات حول این مراسم، در مورد گلکسی F پر حرف و حدیث مطرح است. آیا سامسونگ تلفن‌هوشمند نسخه‌ی فلزی خود را رونمایی خواهد کرد یا نه؟ تنها راه رسیدن به پاسخ این سؤال، انتظار تا روز برگزاری مراسم است.

لینک دانلود ویدیو

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات