بررسی ویدویی زومیت از تبلت Xperia Z2 Tablet

یک‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
نوبت به بررسی ویدیویی از تبلت بسیار باریک و زیبای سونی رسیده است. «اکسپریا زد ۲ تبلت» فقط ۶.۴ میلی‌متر ضخامت و ۴۳۹ گرم وزن دارد؛ با این وجود این تبلت به سخت‌افزار قدرتمند و کارآمدی تجهیز شده است، تا به یک ابزار کاربردی و فوق‌العاده قابل‌حمل تبدیل شود. در ادامه با بررسی ویدویی از Xperia Z2 Tablet مهمان زومیت باشید.
تبلیغات

همانطور که پیش‌تر وعده داده بودیم، سخت در تلاش هستیم تا علاوه بر بررسی تخصصی نوشتاری، بررسی ویدویی محصولات پرچمدار را نیز ارائه کنیم. حال نوبت به یکی از بهترین‌ تبلت‌های حال حاضر دنیا رسیده است،‌ تبلتی که از هر نظر، توان رقابت با پرفروش‌ترین‌های بازار را دارد. به تماشای بررسی ویدویی از Xperia Z2 Tablet بنشینید تا با نقاط ضعف و قوت آن آشنا شوید. فردا شب نیز بررسی عمیق نوشتاری این تبلت را منتشر خواهیم کرد.

لینک دانلود ویدیو از آپارات با رزولوشن 480p و حجم حدود ۳۰ مگابایتلینک ویدیو در یوتیوب با رزولوشن 720pلینک دانلود ویدیو با رزولوشن 720 از آرشیو و حجم حدود ۱۳۰ مگابایت

در این ویدیو سعی نمودیم تا با در نظر گرفتن بازخوردهای شما کاربران عزیز، تا جای ممکن ویدیو کم نقض‌تری را تقدیم‌تان کنیم. اما همچنان مشتاقانه منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات شما عزیزان هستیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات