بررسی ویدیویی اسمارت‌برد جی‌ پلاس

شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون‌ تعاملی علاوه بر امکانات تلویزیون‌های رایج، قابلیت تعامل با تلویزیون همچون یادداشت برداری، امکانات آموزشی و مکالمه تصویری را میسر می‌کنند.
تبلیغات

گلدیران که تحت برند جی پلاس محصولات مختلفی از جمله مانیتور، کامپیوتر بدون کیس و تلویزیون و اندروید باکس تولید و روانه‌ی بازار کشور کرده، حالا سراغ اسمارت‌برد رفته که هم در محیط کار و هم در کلاس‌های درسی کاربرد دارد و قرار است در حوزه آموزش و پروژه‌های تیمی انقلابی اساسی به راه بیندازد.

اسمارت‌برد جی‌ پلاس در چهار سایز ۶۵، ۷۵، ۸۶ و ۹۸ اینچی و در رنگ مشکی عرضه شده است که در ویدیوی معرفی زیر می‌توانید جادوی تکنولوژی تخته‌های تعاملی و هوشمند را در مدل ۶۵ اینچی این اسمارت‌برد تماشا کنید:‌

صفحه‌نمایش لمسی اسمارت‌برد جی پلاس می‌تواند تا ۱۶ تاچ را به‌طور هم‌زمان پشتیبانی کند و شیشه مات آن تا حد زیادی از انعکاس نور جلوگیری می‌کند. اسپیکرها نیز از کیفیت خوبی برخوردار هستند و این اسمارت‌برد از انواع مختلف پـورت‌های انتقــال تصویر از جمله HDMI، دیسپلی‌پورت، VGA، کامپوننت و AV و درگاه USB-Touch برای ورودی لمسی پشتیبانی می‌کند. سیستم عامل اسمارت‌برد جی‌پلاس اندروید ۸ و ظرفیت ذخیره‌سازی آن ۱۶ گیگابایت است.

خوشبختانه رابط کاربری اسمارت‌برد جی‌ پلاس بسیار آسان است و با وجود قابلیت‌های پیشرفته، کار کردن با آن نیازی به دانش تکنولوژی خاصی ندارد.

نظر شما در مورد این محصول چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات