بررسی ویدئویی کامپیوتر دسکتاپ لنوو ThinkCentre M920s

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کامپیوتر دسکتاپ ThinkCentre M920s لنوو تعادل بسیار مناسبی بین عملکرد و برچسب قیمتی برقرار می‌کند و نیاز روزمره‌ی عموم کاربران را می‌تواند رفع کند.
تبلیغات

با ابعاد ۳۴۵ در ۹۲٫۵ در ۲۹۰٫۵ میلی‌متری و وزن ۶ کیلوگرمی، تینک‌سنتر روی میزهای کوچک نیز به‌راحتی جای می‌گیرد؛ البته امکان استفاده از آن در هر دو حالت افقی و عمودی نیز وجود دارد. لنوو همراه کیس پایه‌ای نیز ارائه می‌دهد که امکان قراردادن کیس با زاویه‌ای اندک درمقابل میز را فراهم می‌آورد. ThinkCentre ازجمله‌ کیس‌های اقتصادی بازار است که درکنار طراحی جمع‌وجور، ظاهر مینیمال و جذابی نیز دارد. مینی کیس لنوو پورت‌های متنوع و کارآمدی نیز دراختیار کاربر قرار می‌دهد.

براساس بررسی‌های زومیت، تراشه‌ی نسل‌هشتمی Core i5 8500 به‌کاررفته در کامپیوتر دسکتاپ تینک‌سنتر M920s پابه‌پای تراشه‌‌ی ۴۵ واتی Core i7 به‌کاررفته در لپ‌تاپ‌ها می‌آید و در پردازش‌های چندهسته‌ای، حتی با اختلافی ۲۵ درصدی از سد نمونه‌ی نسل‌دهمی Core i7 1065G7 استفاده‌شده در اولترابوک‌ها می‌گذرد. Core i5 8500 تراشه‌ی کارآمدی است و در بسیاری از کاربری‌های CPUمحور، رضایت کاربر را می‌تواند جلب کند. سیستم خنک‌کننده‌ی مینی کیس لنوو زیر بارهای پردازشی مداوم نیز صدای اندکی تولید می‌کند.

کامپیوتر دسکتاپ لنوو ThinkCentre M920s از سوی فروشگاه اینترنتی کالاوما برای بررسی دراختیار زومیت قرار گرفته است.

بررسی ویدئویی کامپیوتر دسکتاپ لنوو ThinkCentre M920s

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات