بررسی ویدیویی گلکسی S21 سامسونگ

سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی S21 به‌عنوان کوچک‌ترین عضو در خانواده پرچم‌دارهای ۲۰۲۱ سامسونگ است که امکانات و قابلیت‌های شگفت‌انگیزی را در بدنه‌ای خوش‌ساخت و جمع‌وجور ارائه می‌دهد.
تبلیغات

باید بدانید که گلکسی اس ۲۱ سامسونگ تفاوت‌های فاحشی با دو مدل بزرگ‌تر دارد. برای نمونه، پشت این گوشی پلاستیکی است؛ درحالی‌که دو مدل «پلاس» و «اولترا» از شیشه‌ی مقاوم «گوریلا گلس ویکتوس» بهره می‌برند. به‌علاوه، نمایشگر مدل اولترا رزولوشن QHD و پشتیبانی از قلم S Pen را ارائه می‌دهد، درحالی‌که دو مدل دیگر به رزولوشن Full HD محدود شده‌اند و از قلم S Pen هم پشتیبانی نمی‌کنند. دوربین‌های اصلی و سلفی مدل اولترا هم برتری‌های چشم‌گیری در مقایسه با دو مدل دیگر دارد. با وجود اینکه گلکسی S21 امکانات کمتری را در مقایسه با S21 پلاس و به‌خصوص S21 اولترا ارائه می‌دهد، ولی بازهم جزو گوشی‌های گران‌قیمت بازار به‌حساب می‌آید و از نظر قیمت دلاری، در سطح آیفون ۱۲ اپل قرار دارد.

بااین‌حال، چنانچه هیچ‌کدام از اعضای خانواده گلکسی S20 یا گلکسی نوت 20 سامسونگ را ندارید و می‌خواهید گوشی اندرویدی جدیدی بخرید، گلکسی S21 می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌هایتان باشد؛ چراکه این گوشی یکی از بهترین و کامل‌ترین تجربه‌های کار کردن با سیستم عامل اندروید را در قالب بدنه‌ای جمع‌وجور و خوش‌دست و با دریایی از امکانات در اختیارتان قرار می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با گلکسی اس ۲۱ با بررسی ویدئویی زومیت از این گوشی همراه باشید:

بررسی ویدئویی گلکسی S21

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

دیدگاه شما درباره‌ی گلکسی اس ۲۱ چیست؟

برای مقایسه قیمت روز گوشی سامسونگ در فروشگاه‌های مختلف و همچنین مقایسه دقیق مشخصات فنی می‌توانید به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات