بررسی ویدیویی نوکیا 7 پلاس و نوکیا 6.1

دوشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نوکیا ۷ پلاس و نوکیا ۶.۱ گوشی‌هایی به شمار می‌آیند که در کنگره جهانی موبایل و پس از اتخاذ تصمیمات جدید نوکیا رونمایی شدند.
تبلیغات

تصمیمات اشتباه نوکیا از جمله فراموش‌نشدنی‌ترین اتفاقات دنیای موبایل بود با این حال هنوز اندک اعتباری از آن در ذهن مردم باقی مانده است. کمپانی فنلاندی HMD با خرید حق استفاده‌ی ۱۰ ساله‌ی برند موبایل نوکیا از مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ روح تازه‌ای به این برند خوش‌نام بخشید.

نوکیا ۷ پلاس یکی از اعضای پروژه گوگل وان است؛ همین مساله نوکیا ۷ پلاس را در ابتدای لیست دریافت به‌روزرسانی‌های اندروید قرار می‌دهد. طراحی نوکیا ۷ پلاس به لطف نمایشگر کشیده ۶ اینچی و انحنای گوشه‌های آن یادآور گوشی پیکسل است؛ با این حال هنوز HMD با استفاده از نوارهای مسی ظاهری خاص و متفاوت به ۷ پلاس بخشیده است. اسنپدراگون ۶۶۰، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی روی کاغذ برای یک میان‌رده ایده‌آل است. نوکیا ۶.۱ یا همان نوکیا ۶ ۲۰۱۸ از زبان طراحی سال گذشته‌ی نوکیا استفاده کرده است؛ کیفیت ساخت در حد نام نوکیا، قوی‌تر شدن پردازنده‌ و افزایش نسبت نمایشگر به بدنه گوشی کامل‌تری از ۶.۱ نسبت به نسل گذشته ساخته است. وفاداری به فلز و نمایشگر ۱۶ به ۹ طرفداران خاص خود را دارد. نوکیا ۶ سال ۲۰۱۸ از اسنپدراگون ۶۳۰ در کنار ۳ گیگابایت رم برای نسخه ۳۲ گیگابایتی و ۴ گیگابایت رم برای نسخه ۶۴ گیگابایتی بهره برده است. 

در این ویدیو به سراغ بررسی این دو دستگاه در کنار یکدیگر می‌رویم تا با آن‌ها بیشتر آشنا شوید. 

مشاهده در یوتیوب

نظر شما در مورد دستگاه‌های ۲۰۱۸ نوکیا چیست؟ برای مشاهده قیمت گوشی در فروشگاه‌های اینترنتی و مقایسه مشخصات از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. همچنین لیست روزانه قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی نوکیا و قیمت آیفون اپل با امکان خرید اینترنتی، تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز در دسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات