بررسی ویدیویی لپ تاپ ال جی گرم 15 اینچی

سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ال‌جی گرم با وزن اندک، سخت‌افزار مناسب و طراحی دوست‌داشتنی، یکی از اولترابوک‌های جذاب بازار است که در ادامه زومیت به بررسی آن می‌پردازد.
تبلیغات

نام‌گذاری گرم برای اولترابوک ال‌جی، بی‌دلیل نبوده و این لپ‌تاپ با بدنه‌ای از جنس آلیاژ نانوکربن منیزیوم، سبک‌ترین نمونه‌ی موجود در کلاس خود است. به همین دلیل برای ‌آن دسته از کاربرانی که به دنبال محصولی سبک با قابلیت حمل بالا هستند، ال‌جی گرم یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار است. 

اما رسیدن به یک یا چند ویژگی ممتاز عموما به از دست رفتن برخی دیگر منجر می‌شود. ال‌جی گرم (LG Gram) لپ‌تاپ سبک، زیبا و نازکی است اما قطعا بی‌نقص و کامل نیست؛ زیرا یک لپ‌تاپ برای جلب رضایت کاربرش نیازمند ویژگی‌های دیگری نیز خواهد بود. لپ‌تاپ مورد بررسی ما محصول سال ۲۰۱۷ است و به پردازنده‌ی نسل هفتمی Core i5 مجهز شده. این نسخه از ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی از نوع SSD بهره می‌برد.

وزن فوق‌العاده اندک گرم به‌عنوان اصلی‌ترین ویژگی آن در نگاه اول بسیار جذاب به نظر می‌رسد؛ اما آیا این مؤلفه به تنهایی رقبا را شکست خواهد داد؟ 

شما می‌توانید از بخش لپ‌تاپ در دیتابیس محصولات زومیت به قیمت لپ تاپ و مشخصات لپ‌تاپ‌ دسترسی پیدا کنید. در ادامه شما را به تماشای ویدیوی بررسی لپ‌تاپ ال‌جی گرم در زومیت دعوت می‌کنیم.

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات