بررسی ویدیویی نوا 2 پلاس هواوی

یک‌شنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
هواوی نوا ۲ پلاس یکی از هیجان‌انگیز‌ترین گزینه‌های موجود در بازار گوشی‌های هوشمند است که در ادامه به بررسی ویدیویی آن می‌پردازیم.
تبلیغات
مقاله‌های مرتبط:

هواوی در IFA 2016 سری جدیدی از میان‌رده‌های خود با نام نوا و نوا پلاس را رونمایی کرد. نوا و نوا پلاس به ترتیب گوشی‌هایی ۵ و ۵.۵ اینچی هستند که هواوی در طراحی آن‌ها از نکسوس ۶ پی و گوشی‌های سری میت خود الهام گرفت. حال تقریبا یک سال پس از رونمایی این دو گوشی، هواوی نسل جدید این گوشی‌ها را معرفی و عرضه کرده است.

نوا ۲ پلاس با تکیه بر ویژگی‌های ممتاز خود برای به چالش کشیدن میان‌رده‌های ساخت سامسونگ پا به میدان گذاشته است. بهره‌مندی از بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی، ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، نمایشگر ۵.۵ اینچی IPS درکنار دوربین دوگانه و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، نوا ۲ پلاس را به رقیبی جدی برای گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار تبدیل کرده است. 

در ادامه شما را به تماشای بررسی ویدیویی زومیت از هواوی نوا ۲ پلاس دعوت می‌کنیم.

برای مقایسه مشخصات فنی گوشی، اطلاع از قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی هواوی، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی آنر و آیفون اپل از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. در این بخش تصاویر، بخش پرسش و پاسخ، اخبار مرتبط و بررسی‌های زومیت و کاربران نیز دردسترس شما قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات