بررسی ویدیویی موتو زد موتورولا

دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
موتو زد موتورولا گوشی بسیار باریک و البته جذاب است چرا که توانسته به بهترین نحو ممکن ماژولار بودن را در گوشی پیاده‌سازی کند.
تبلیغات

موتو زد (Moto Z) به گفته‌ی لنوو باریک‌ترین گوشی هوشمند پرچم‌دار است اما آن چه باعث تفاوت آن می‌شود مادها یا همان ماژول‌های در نظر گرفته شده برای این گوشی است. در روزهای گذشته بررسی دقیق و متنی این گوشی را در زومیت خواندید.

موتورولا که اولین سازنده‌ی گوشی‌های موبایل به شمار می‌رود، سابقه‌ای دیرینه در این صنعت دارد؛ اما سال‌های گذشته برای این برند به خوبی سپری نشده و لنوو با خرید آن به‌نظر می‌رسد قصد دارد برند قدرتمند سال‌های نه چندان دور را بار دیگر زنده کند.

موتورولا که حالا به نوعی باید آن را لنوو خطاب کنیم، با کنار گذاشتن گوشی‌های سری ایکس به سراغ سری Z رفت تا تغییرات زیادی در زبان طراحی محصولات خود ایجاد کند. گوشی باریک ۵.۲ میلی‌متری موتو زد بنا بر ادعای لنوو باریک‌ترین پرچم‌دار حاضر در بازار است و البته این موضوع باعث شده که شاهد حذف جک ۳.۵ میلی‌متری صدا باشیم. البته داستان سری زد چیزی جز مادهای این گوشی‌های هوشمند نیست و البته تمام ماجرا نیز به مادها ختم نمی‌شود.

در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی زومیت از موتو زد را مشاهده کنید: 

دانلود 720P  |   دانلود 360P

برای اطلاع از قیمت گوشی، مقایسه مشخصات فنی انواع موبایل موتورولا،‌ موبایل سامسونگ، موبایل شیائومی، موبایل هواوی و آیفون از بخش محصولات زومیت استفاده کنید. در این بخش علاوه بر قیمت روز از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی، بخشی برای پرسش سوالات کاربران نیز در نظر گرفته شده است. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات