بازدید از غرفه سیماران در نمایشگاه لوازم خانگی ۲۰۲۲

چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
بازدید از غرفه سیماران در نمایشگاه لوازم خانگی ۲۰۲۲
سیماران با حضور در نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی، ورود خود به صنعت لوازم خانگی را به‌طور رسمی اعلام کرد و از برنامه‌های آتی خود نیز پرده برداشت.
تبلیغات

نمایشگاه بین‌المللی لوازم خانگی از ۲۹ آذرماه تا ۲ دی‌ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد و درمیان شمار زیادی از شرکت‌های داخلی و خارجی، نامی آشنا در صنعت الکترونیک نیز به‌چشم می‌خورد.

سیماران با حضور در این نمایشگاه آخرین دستاوردهای خود درزمینه تولید لوازم خانگی کوچک را به‌نمایش گذاشت.

عموما نام سیماران با دستگاه‌هایی چون تقویت‌کننده سیگنال تلویزیون، گیرنده دیجیتال یا آنتن‌های تلویزیونی گره خورده است؛ اما در چند سال گذشته این شرکت با ارائه محصولاتی چون دوربین مداربسته، سیستم‌های روشنایی، درب‌های اتوماتیک و آیفون تصویری نیز دامنه محصولات خود را بیش از پیش افزایش داد.

این شرکت اخیرا با معرفی مدل‌هایی از لوازم خانگی کوچک مانند اتو، جاروبرقی، بخارپز و موارد دیگر به این صنعت بزرگ ورود پیدا کرده است. پرویز کلباسی مدیرعامل سیماران در این رابطه می‌گوید:

با پشتوانه بیش از ۱۰۰۰ نفر نیروی انسانی موفق به تولید محصولات کوچک مختلف درزمینه لوازم خانگی شده‌ایم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک با افزایش ۵۰ درصدی نیروی انسانی خود به سمت تولید محصولات بزرگ‌تر مانند لباسشویی، ظرفشویی، یخچال و حتی تلویزیون حرکت کنیم.

او در ادامه می‌گوید:

تولید تلویزیون برای سیماران کار بسیار ساده‌ای است؛ چراکه پیش‌از این دانش خود در زمینه تولید آیفون‌های تصویری به چالش کشیده‌ایم و در این راه موفق عمل کردیم. فناوری ساخت تلویزیون تفاوت چندانی با آیفون تصویری ندارد و سیماران به‌خوبی از پس چنین پروژه‌ای برخواهد آمد.

مدیرعامل سیماران در خلال صحبت‌های خود اشاره‌ای نیز به خدمات پس‌ازفروش شرکت کرد و اعلام کرد که سیماران گارانتی بدون چون و چرا ارائه می‌کند و هر دستگاه معیوبی درصورت داشتن گارانتی تعویض خواهد شد. کلباسی همچنین اشاره‌ای به آمار خرابی‌های محصولات سیماران داشت و آن را ۳ دستگاه معیوب در هر ۱۰۰۰ واحد عنوان کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات