گزارش زومیت از افتتاح مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری انتخاب الکترونیک

شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری انتخاب الکترونیک بخشی از زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی ایران است که برای اولین بار خدمات ویژه و تخصصی در زمینه محصولات صوتی و تصویری ارائه می‌کند.
تبلیغات

بنا به گفته‌ی گروه صنعتی انتخاب، درحقیقت مرکز هوشمند خدمات صوتی و تصویری یک راه حل نوین برای حل چالش‌های فناورانه در صنعت لوازم خانگی است که بر استفاده از ابزارهای تکنولوژیک در مسیر ارائه خدمات به مصرف‌کنندگان محصولات صوتی و تصویری تکیه کرده و توسعه فرهنگ عمومی در زمینه استفاده از این محصولات، ارائه راه‌حل‌های جدید فناورانه و زمینه‌سازی برای تزریق نوآوری‌های جدید به صنعت از طریق افزایش ارتباط فیزیکی مشتریان با محصول، پیش از خرید آن را، در دستور کار دارد.

این مرکز مجهز شامل بخش‌های مختلفی همچون اطلاعات و بورد تعاملی، اتاق شیشه‌ای تست محصول، شوروم (showroom)، هندز آن (Hands On)، تجربه کاربری، آموزش و بخش خدمات شامل فرایندهای پذیرش،خدمات نصب، حمل محصولات، تعمیرات و آموزش است. فعالیت این مرکز بر اساس استانداردهای جهانیِ جلب رضایت مشتری و ارائه خدمات پس از فروش بوده و در فاز اول بخش قابل توجهی از خدمات اختصاصی پس از فروش در زمینه محصولات صوتی و تصویری را هدایت و راهبری خواهد کرد.

در ادامه همراه باشید تا گزارش ویدیویی این رویداد را با هم ببینیم:

تماشا در آپارات

به نظر شما چنین مراکزی در جلب اعتماد مشتریان چقدر اهمیت دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات