گزارش زومیت از افتتاح فروشگاه اپل استور آی‌تک

چهارشنبه ۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل استور آی‌تک با افتتاح فروشگاهی در شهرستان لارستان استان فارس قصد دارد با دیدگاهی متمایز، محصولات متنوعی به بازار عرضه کند. محصولات اپل و گجت‌های گوناگون بخشی از این فروشگاه را تشکیل داده‌اند.
تبلیغات

بخش درخورتوجهی از تمرکز گروه آی‌تک روی محصولات اپل است و همواره تلاش کرده جدیدترین محصولات این شرکت را در سریع‌ترین زمان ممکن موجود کند و به دست کاربران برسد. ازآنجاکه آی‌تک در زمینه‌ی موبایل و تبلت و لپ‌تاپ فقط روی برند اپل تمرکز دارد، خود را موظف دانسته تا واحد خدمات پس از فروش را با دستگاه‌هایی به‌روز مجهز کند و کارشناسان حرفه‌ای به تمام دغدغه‌های کاربران اپل در زمینه‌ی پشتیبانی پاسخ دهند.

در فروشگاه اپل استور آی‌تک، در زمینه‌ی لوازم جانبی موبایل راهکار مناسبی اتخاذ شده است. فارغ از محصولات انحصاری اپل، محصولاتی چون هدفون، اسپیکر، پاوربانک، کابل و شارژر، کیس و قاب برای برند‌های دیگر نیز عرضه می‌شود. آی‌تک به فکر علاقه‌مندان گیم نیز بوده و سعی کرده است با موجود‌کردن انواع کنسول‌های بازی و لوازم جانبی، گجت‌های گیمینگ مخصوص موبایل و ارائه‌ی خدمات، تجربه‌ی متفاوتی برای کاربران رقم بزند.

دفتر مرکزی اپل استور آی‌تک در شهرستان لارستان استان فارس تأسیس شده است. این ساختمانی سه‌طبقه با طراحی مدرن حس بسیار جالبی به افراد القا می‌کند. برای خرید محصولات به مراجعه‌ی حضوری نیازی نیست و این گروه با راه‌اندازی وب‌سایتی، تمامی محصولات مورد‌نیاز را برای خرید آماده کرده‌اند. شعار مجموعه‌ی آی‌‌تِک «متمایز باشید» است. در‌ادامه، گزارشی از افتتاحیه فروشگاه آی‌تک را می‌بینید:

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به صفحه اینستاگرام آی‌تک و وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کنید.

تماشا در آپارات | تماشا در IGTV

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات