گزارش زومیت از محصولات اکوسیستم آنر

سه‌شنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۵
مطالعه 7 دقیقه
برند آنر برای توسعه‌ی اکوسیستم هوشمند خود، محصولات مختلفی رونمایی کرده که تعامل بین آن‌ها می‌تواند در تجربه‌ی کاربری تأثیرگذار باشد. با این گزارش، همراه باشید تا با آخرین دستاوردهای آنر بیشتر آشنا شوید.
تبلیغات

مدتی است که آنر پا را فراتر از تولید گوشی‌های هوشمند گذاشته و با تولید محصولات گوناگون در زمینه‌های مختلف، سعی می‌کند با تولید محصولات در حوزه‌های مختلف و ایجاد تعاملی مناسب بین آن‌ها، اکوسیستمی هوشمند برای بهبود تجربه‌ی کاربری کاربر توسعه دهد. حالا با تهیه‌ی گزارشی، قصد داریم شما مخاطبان زومیت را با محصولات اکوسیستم آنر آشنا کنیم. با زومیت همراه باشید.

با داشتن گوشی هوشمند، لپ ‌تاپ، ساعت یا مچ‌ بند هوشمند و هدفون تمام بی‌سیم، عموم نیازهای کاربر از تجربه‌ی هوشمند برطرف می‌شود. آنر هم با اطلاع از همین موضوع، تولید محصولات مختلف در همین زمینه‌ها را شروع کرده است و قصد دارد با ایجاد تعاملی مناسب بین آن‌ها و توسعه‌ی اکوسیستم هوشمندش، تجربه‌ای مطلوب برای کاربر رقم بزند.

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

آنر مجیک‌بوک ۱۴

اولین محصول از مجموعه‌محصولات آنر که توجه ما را جلب کرد، آنر مجیک‌بوک ۱۴ بود؛ نوت‌بوکی سبک و جذاب که شباهت‌های ظاهری و سخت‌افزاری به میت ‌بوک D15 هواوی دارد. مجیک‌بوک ۱۴ افزون‌بر ظاهری زیبا و مینیمال، مشخصات فنی درخورتوجهی هم دارد که بسته به نسخه‌ای که تهیه می‌کنید، برای کاربری‌های مختلف می‌تواند مناسب باشد. آنر، مجیک‌بوک ۱۴ را در دو نسخه با پردازنده‌های AMD Ryzen 5 3500U و AMD Ryzen 5 4500U عرضه کرده است که نسخه‌ی 3500U می‌تواند به‌راحتی ازپس کاربری‌های روزانه‌ی شما بربیاید و درهمین‌حال می‌تواند نرم‌افزارهای گرافیکی همچون فتوشاپ را نیز پردازش کند؛ اما نسخه‌ی 4500U می‌تواند گزینه‌ی قدرتمندتری برای پردازش‌های سنگین‌تری نظیر تدوین و گاهی هم بازی‌کردن محسوب شود. همچنین، آنر مجیک‌بوک ۱۴ از AMD Radeon Vega 8 برای پردازش کارهای گرافیکی و ۸ گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی SSD بهره می‌برد.

به‌محض بازکردن مجیک‌بوک ۱۴، با نمایشگر ۱۴ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ روبه‌رو می‌شوید که به‌لطف قرارگیری وب‌کم دستگاه در ردیف بالایی کیبورد، نسبت این نمایشگر به بدنه درحدود ۸۴درصد است. کنار صفحه‌کلید مجیک‌بوک ۱۴ کلید پاور قرار گرفته که با حسگر اثرانگشت ادغام شده است. این حسگر خوشبختانه سریع و دقیق عمل می‌کند. بیشتر اوقات در نوت‌بوک‌ها، درگاه‌های ارتباطی فدای ضخامت کم دستگاه می‌شوند و آنر مجیک‌بوک ۱۴ هم از این قاعده مستثنی نیست. سمت راست دستگاه دو درگاه USB 2.0 به‌چشم می‌خورد که در مجاورت آن‌ها جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون جا خوش کرده است. سمت چپ دستگاه هم برای میزبانی از درگاه خروجی تصویر HDMI و یک درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB نوع C در نظر گرفته شده است.

درگاه‌های USB 2.0 و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون در سمت راست آنر مجیک‌بوک ۱۴

درواقع، مجیک‌بوک ۱۴ تنوع رضایت‌بخشی از درگاه‌های ارتباطی را دراختیار کاربر می‌گذارد؛ اما فقدان درگاه دوم USB Type-C برای انتقال داده و تعداد بیشتر درگاه‌ USB 3.0 گاهی ممکن است آزاردهنده باشد. انرژی نوت‌بوک ۱٫۳۸ کیلوگرمی آنر را باتری ۵۶ وات‌ساعتی تأمین می‌کند که می‌توانید برای شارژکردن آن از آداپتور شارژ سریع ۶۵ واتی درون جعبه‌ی دستگاه استفاده کنید.

حسگر اثرانگشت ادغام شده کلید پاور در آنر مجیک‌بوک ۱۴

آنر مجیک واچ GS پرو

بین محصولات موجود در این فهرست‌، آنر واچ GS پرو یکی از محصولات داغی است که می‌توانیم درباره‌ی آن صحبت کنیم؛ چراکه آنر تقریباً یک ماه پیش این محصول را در مراسم ایفا ۲۰۲۰ رونمایی کرد. واچ GS پرو ساعت هوشمند سلامت‌محور است که این لقب را مدیون برخی ویژگی‌های برجسته نظیر شارژدهی ۲۵ روزه و بیشتر از ۱۰۰ حالت ورزشی و گذراندن ۱۴ آزمون نظامی است.

این ساعت هوشند آنر نمایشگری ۱٫۳۹ اینچی امولد با تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل‌بر‌اینچ دارد و امکان پایش ضربان قلب، استرس، خواب و میزان اکسیژن خون از ویژگی‌های سلامتی آن محسوب می‌شوند. بنابر ادعای آنر، این ساعت هوشمند به‌لطف ۱۴ استاندارد گواهی MIL-STD-810G، ساعت هوشمندی بسیار مقاوم ویژه‌ی علاقه‌مندان به رشته‌های ورزشی مثل کوه‌نوری است.

آنر مجیک واچ ۲؛ نسخه‌ی ۴۶ و ۴۲ میلی‌متری

با اینکه مجیک‌واچ ۲ چندان ساعت هوشمند تازه‌نفسی نیست، همچنان یکی از گزینه‌های برتر برای خرید بین ساعت‌های هوشمند آنر است. نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری مجیک واچ ۲ برای نمایش محتوا از نمایشگر ۱٫۳۹ اینچی امولد با رزولوشن ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل‌بر‌اینچ استفاده می‌کند. درمقابل، نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری مجیک واچ ۲ از نمایشگری ۱٫۲ اینچی امولد با رزولوشن ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل‌بر‌اینچ بهره می‌برد.

ساعت هوشمند مجیک واچ ۲ آنر، نسخه ۴۶ میلی‌متری

در هر دو نسخه، ۱۵ حالت ورزشی وجود دارد و با به‌روزرسانی به آخرین نسخه، علاوه‌بر امکان پایش ضربان قلب و خواب و استرس، امکان پایش سطح اکسیژن خون هم اضافه می‌شود. وزن نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری این ساعت هوشمند ۲۹ گرم است و حداکثر هفت روز شارژدهی می‌کند و وزن نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری ۴۱ گرم است و به‌سبب ابعاد و باتری حجیم‌تر چهارده روز شارژدهی می‌کند. آنر برای مجیک واچ ۲ از تراشه‌ی کایرین A1 و ۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی استفاده کرده است؛ ولی در نسخه‌ی ۴۶ میلی‌متری، ۳۲ مگابایت حافظه‌ی رم و در نسخه‌ی ۴۲ میلی‌متری، ۱۶ مگابایت رم حافظه‌ی رم وجود دارد.

ساعت هوشمند مجیک واچ ۲ آنر، نسخه ۴۲ میلی‌متری

آنر True Wireless Earbuds

هدفون True Wireless Earbuds آنر به‌لطف برخی ویژگی‌های برجسته‌اش، گزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه بین هدفون‌های تمام بی‌سیم به‌شمار می‌آید. این هدفون تمام بی‌سیم آنر ظاهری شبیه به ایرپادز پرو اپل دارد که به‌لطف سری‌های سیلیکونی آن، به‌خوبی درون گوش قرار می‌گیرند. با لمس بخش پشتی این هدفون، می‌توانید موسیقی را پخش یا متوقف کنید یا به آهنگ بعدی یا قبلی بروید. شاید بتوان از شارژدهی طولانی‌مدت ایربادز آنر به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی آن یاد کرد؛ چراکه می‌تواند تا ۶ ساعت برای موسیقی و ۴ ساعت برای مکالمه شارژدهی کند. اگر شارژدهی ۱۸ ساعته‌ی کیس آن را هم به ‌این اعداد اضافه کنیم، ۲۴ ساعت می‌توانید از ایربادز آنر استفاده کنید.

هدفون تمام بی‌سیم آنر

آنر مجیک ایربادز

مجیک ایربادز هدفون تمام‌بی‌سیم پرچم‌دار آنر محسوب می‌شود. اگر امکان کنترل لمسی، کیفیت صدای مطلوب، راه‌اندازی سریع و ظاهری مناسب با سری‌های سیلیکونی برای قرارگیری بهتر در گوش را کنار بذاریم، مجیک ایربادز آنر امکان حذف نویز فعال را به کاربر می‌دهد که پیش‌ازاین در هدفون‌هایی با برچسب قیمتی بیشتر از ۲۰۰ یورو دیده بودیم. درصورت فعال‌کردن قابلیت حذف نویز فعال، مجیک ایربادز آنر تا ۳ ساعت برای گوش‌دادن به موسیقی و تا ۲ ساعت برای مکالمه شارژدهی خواهد کرد و درصورت غیرفعال‌کردن آن، این شارژدهی به‌ترتیب به ۳٫۵ ساعت برای گوش‌دادن به موسیقی و ۲٫۵ ساعت برای مکالمه می‌رسد. ناگفته نماند این هدفون تقریباً دوازده روز می‌تواند در حالت آماده ‌به ‌کار باشد.

هدفون تمام بی‌سیم مجیک ایربادز آنر

روتر هانتر گیمینگ آنر

آنر علاوه‌بر گوشی‌های هوشمند، لپ‌تاپ‌ها، ساعت‌ها و مچ‌بند‌های هوشمند، روتری ویژه‌ی بازی برای گیمرها تولید کرده که ظاهری جذاب با ال‌ای‌دی‌های پنهان‌شده در فریم روتر با ۱۶ میلیون رنگ دارد. روتر ویژه‌ی بازی آنر از پورت شبکه‌ی ۴ گیگابایتی و چیپ وای‌فای سه‌بانده با پشتیبانی از سرعت انتقال داده‌ی 2034Mbps و فرکانس‌های 2.4GHz و 5GHz بهره‌مند است. روتر آنر امکان استفاده‌ی هم‌زمان از هر دو فرکانس 2.4GHZ و 5GHz را به کاربر می‌دهد و حالت ویژه‌ای با عنوان Game Mode دارد که برای انتقال داده، به گوشی‌های هوشمند اولویت بیشتری می‌دهد.

روتر گیمینگ آنر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات