گزارش ویدیویی زومیت از بخش استارتاپ‌ها در نمایشگاه تراکنش ایران

دوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
یکی از بخش‌های حائز اهمیت در نمایشگاه ITE 2019، جشنواره‌ی استارتاپی بود که در آن کسب‌وکارهای نوپا با ایده‌های جالبی شرکت کرده بودند.
تبلیغات

نمایشگاه تراکنش ایران، یکی از رویدادهای حوزه‌ی پولی‌مالی کشور، چند روز پیش برگزار شد و در آن شرکت‌های مختلفی آخرین دستاوردهای خود را ارائه کردند. همان‌طور که پیش‌ از‌ این در زومیت این نمایشگاه را معرفی کردیم، در رویداد مذکور علاوه‌بر برگزاری کارگاه‌ها و سخنرانی‌های مختلف درکنار نمایش آخرین دستاورد‌های شرکت‌های فعال در حوزه‌ی بانکی و حضور چندین بانک داخلی، بخشی نیز به استارتاپ‌ها اختصاص داده شده بود.

نمایشگاه تراکنش ایران رویدادی فناورانه محسوب می‌شود و درصدد پیوند هرچه‌ بیشتر فناوری با حوزه‌ی بانکی است؛ ازاین‌رو، استارتاپ‌های حاضر در این نمایشگاه نیز با ایده‌هایی که آمیزه‌ای از رویکردهای مالی و اقتصادی و بانکی بود، به آن گام نهاده بودند تا سرویس خود را معرفی کنند. درادامه، برخی از استارتاپ‌هایی را معرفی خواهیم کرد که در نمایشگاه تراکنش ایران حاضر شده بودند. ما به بخش استارتاپ‌های نمایشگاه رفتیم تا با بخشی از جدید‌ترین ایده‌های اجرایی شده آشنا شویم. همراه گزارش ویدیویی زومیت باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب

شما چه استارتاپی در حوزه مالی می‌شناسید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات