گزارش زومیت از مرکز پردازش اصلی بامیلو و آمادگی برای حراجمعه

سه‌شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
بازار اینترنتی بامیلو، اولین بازار یا مارکت‌پلیس ایرانی است که بیش از ۵ سال در ایران فعالیت می‌کند. به مرکز پردازش اصلی این فروشگاه رفتیم تا نگاهی به فعالیت آن‌ها داشته باشیم.
تبلیغات

یک بازار اینترنتی Market place برخلاف دیگر فروشگاه‌های حقیقی و مجازی، کالایی را خریداری نکرده و وظیفه اصلی آن ایجاد ارتباط بین مشتری و تأمین‌کنندگان است. بامیلو به‌عنوان یک مارکت‌پلیس مطرح در ایران، پس از بررسی محصولات معرفی‌شده توسط تأمین‌کنندگان، پنلی اختصاصی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. بدین ترتیب تأمین‌کننده‌ی کالا از طریق این پنل به‌صورت ناگهانی با گروهی از مشتریانی که همواره به‌دنبال آن‌ها بوده است، مواجه می‌شود و در آن‌سو مشتریان نیز کالاهایی که مدت‌ها به دنبال آن بوده‌اند را به‌راحتی خریداری خواهند کرد.

گاهی اوقات و معمولاً یک‌بار در سال، فروشندگان کالاهای خود را با تخفیفی استثنایی به فروش می‌رسانند. این کار مزایای بسیاری هم برای فروشندگان و هم برای خریداران دارد و درواقع موقعیتی برد-برد است. امسال هم همانند سال‌های گذشته، این رویداد هیجان‌انگیز یعنی حراجمعه ۲و۳ آذر در بامیلو برگزار خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با سیستم ارسال بامیلو به مرکز پردازش اصلی این فروشگاه رفتیم و با آقای پویا لطفی، یکی از مدیران بامیلو صحبت کردیم. در ادامه این ویدیو را از دست ندهید.

نظر شما در مورد بامیلو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات