تماشا کنید: گزارش اختصاصی زومیت از غرفه مایکروسافت در نمایشگاه MWC 2016

سه‌شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
قصد داریم تا با هم نگاهی به غرفه‌ی مایکروسافت در نمایشگاه MWC امسال داشته باشیم و از نزدیک با محصول جدید مایکروسافت آشنا شویم.
تبلیغات

مایکروسافت،‌ برخلاف سال گذشته که با سر و صدای بسیار زیاد قدم به نمایشگاه MWC گذاشت، امسال حضور بی‌صدا و آهسته‌تری در بارسلون داشت. تنها محصول مهم و جالب توجه ردموندی‌ها، لومیا ۶۵۰ بود که یک گوشی با سخت‌افزار میان‌رده و بدنه‌ی با کیفیت فلزی محسوب می‌شود.

بر خلاف ال‌جی، سامسونگ و هوآوی که محصولات مهم و پرچمدارشان را به نمایشگاه آورده بودند، مایکروسافت تنها به معرفی Lumia 650 و نمایش محصولاتی که با همکاری دیگر شرکت‌ها برای ویندوز تولید می‌شود،‌ بسنده کرد. بیشترین تمرکز مایکروسافت در نمایشگاه امسال بر روی ارتقای بخش نرم‌افزاری و نمایش تلاشش برای بهبود وضعیت ویندوزفون با همکاران تجاری‌اش بود.

گوشی نوکیا لومیا ۶۵۰ به عنوان تنها محصول متعلق به مایکروسافت در این نمایشگاه، یک گوشی با سخت‌افزار میان‌رده‌ و قیمت متوسط است که از یک بدنه‌ی فلزی با کیفیت بهره‌ می‌برد. البته سخت‌افزار متوسط این گوشی دلیل نمی‌شود که آن را نادیده بگیریم؛ چرا که ویندوزفون حتی با سخت‌افزارهای ضعیف‌تر نیز به خوبی از پس نیازهای کاربرانش بر می‌آید. 

برای آشنایی بیشتر با غرفه ردموندی‌ها و دیدن تمامی آنچه مایکروسافت با خود به بارسلون آورده، همراه دوربین زومیت و گزارش اختصاصی ما از غرفه‌ی این شرکت باشید. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات