ZTE از پروژکتور جیبی که قابلیت اتصال به شبکه‌ی LTE و اشتراک اینترنت را دارد، پرده برداشت

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی ZTE چین در سال‌های اخیر با سیستم عامل اندروید رابطه‌ی خوبی برقرار کرده و گوشی‌های معروفی هم عرضه کرده است. در نمایشگاه CES 2014 تمام تولیدکنندگان اندروید وارد رقابت شده‌اند و محصولات خلاقانه‌ی زیادی به چشم می‌خورد. یکی از محصولات جالب، پروژکتور کوچکی است که به صورت بی‌سیم به سایر وسایل و همچنین اینترنت متصل می‌شود و سیستم عامل آن اندروید است. در ادامه مطلب این پروژکتور جیبی را مورد بررسی دقیق‌تر قرار می‌دهیم.
تبلیغات

ZTE پروژکتور کوچک و جیبی Projector Hotspot را برای مسافرت طراحی کرده است. این پروژکتور فول اچ‌دی قادر است به شبکه‌ی مخابراتی نسل چهارم یا LTE متصل شود و همان‌طور که از نامش پیداست، به یک Hotspot تبدیل شود که اینترنت را در اختیار نهایتاً 8 ابزار دیگر می‌گذارد. در واقع می‌توان با گوشی، تبلت و لپ‌تاپ از طریق Wi-Fi به این پروژکتور متصل شد و علاوه بر پروژکت کردن تصاویر، از اینترنت استفاده کرد.

zte-projector-hotspot-1

این ابزار 400 گرمی دارای باتری 5000 میلی‌‌‌‌آمپر ساعتی است و صفحه نمایش لمسی 4 اینچی دارد. سیستم عامل آن هم اندروید 4.2 است. احتمالاً بتوان با آن وب‌گردی کرد و ایمیل فرستاد ولیکن مسئولین غرفه گفته‌اند نمی‌توان با آن تمایش تلفنی برقرار کرد.

ابعاد این ابزار جالب 4.72 در 4.72 در 1.12 اینچ است و مجموعه‌ای از پورت‌های مفید روی آن دیده می‌شود. اتصال وای‌فای 802.11b/g/n، ورودی HDMI، خروجی برای اتصال هدست، بلوتوث و خروجی صدا همگی در آن پیش‌بینی شده‌اند.

کیفیت پروژکتور که از نوع DLP است، به نظر خوب است ولیکن هنوز نمی‌توان در مورد آن اظهارنظر قطعی کرد چرا که مدت کوتاهی به نمایش در آمده است. بزرگترین اندازه‌ی تصویر پروژکت شده، 120 اینچ است.

قرار است این ابزار در سال جاری میلادی وارد بازار آمریکا شود ولیکن هنوز در مورد قیمت آن خبری منتشر نشده است.

برای مشاهده کلیه مقالات CES 2014 به آدرس zoomit.ir/ces/ مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات