کمپانی QP OptoElectronics، پیکو پروژکتورهای برد کوتاه خود را در نمایشگاه CES 2014 به نمایش خواهد گذاشت

یک‌شنبه ۱ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی چینی QP OptoElectronics‌ آخرین پروژکتورهای برد کوتاه خود را در نمایشگاه CES 2014 به‌نمایش خواهد گذاشت. این کمپانی چینی محصولات خود را براساس پتنتی که توسط خود به ثبت رسیده است، تولید می‌کند. این پروژکتورها قادرند تا در مقایسه با محصولات مشابه، از فاصله‌ی کمتری با پرده‌ی نمایش تصویری به مراتب بزرگتری را ایجاد کنند.
تبلیغات

این محصولات توجه بسیاری را به خود جلب کرده است که از جمله‌ی آن می‌توان به صفحات نمایش انتزاعی که جدیدا در شیشه‌ی جلوی خودروها برای نمایش اطلاعات به رانندگان و همچنین نمایش اطلاعات هواپیما به خلبان مورد استفاده قرار می‌گیرد، اشاره کرد.

جیمز لوپینو، قائم‌ مقام توسعه‌ی تجارت کمپانی QP OptoElectronics در این مورد چنین اظهار نظر می‌کند:

کمپانی‌هایی که محصولات تولیدی آن‌ها شامل پیکو پروژکتورها است، ارزش پروژکتورهای با برد کوتاه را درک می‌کنند. تولید این پروژکتورها نشان‌دهنده‌ی تبحر و تخصص ما است. ما اعتقاد داریم که سال 2014 و 2015 زمان ظهور نوآوری در محصولات جدید است که پروژکتور برد کوتاه تولید ما نیز جزو این محصولات خلاقانه است.

این کمپانی برای همکاری با کمپانی‌های کهنه‌کار و همچنین استارت‌آپ‌هایی که در محصولات خود از پروژکتور‌های برد کوتاه استفاده می‌کنند، ابراز علاقه کرده است. پیکو پروژکتورهای تولیدی این کمپانی قادرند تا تصاویری 5 تا 10 برابر تصاویر تولید شده توسط سایر پروژکتورها را ارائه دهد. به‌بیان بهتر این پروژکتورها دارای تصویر وسیع‌تر و دامنه‌ی تصویر گسترده‌تری نسبت به محصولات مشابه است. همچنین این کمپانی عنوان کرده است که بهبودهای دیگری را نیز در روشنایی و نسبت تصویر محصولات خود انجام خواهد داد.

QPInt

همچنین این کمپانی در حال کار روی موتورهای تصویری است که می‌توان از آن‌ها در صفحات نمایش مورد استفاده برای نمایش اطلاعات در شیشه‌ی جلوی خودروها و هواپیماها استفاده کرد. همچنین این موتورها را می‌توان در گجت‌های پوشیدنی نیز مورد استفاده قرار داد که ازجمله‌ی این گجت‌ها می‌توان به گوگل‌گلس اشاره کرد که می‌توان با استفاده از این موتور در آن، امکان ایجاد تصاویر را برای کاربر فراهم کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات