پروژکتور لیزری جدید شارپ تصاویر را با ابعاد ۳۰۰ اینچ و روشنایی بالا نمایش می‌دهد

یک‌شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
پروژکتور لیزری شارپ SEC P627UL
پروژکتور لیزری NEC P627UL شارپ با روشنایی ۶۲۰۰ لومن از ورودی 4K پشتیبانی می‌کند و محتوا را با ابعاد ۳۰۰ اینچ نمایش می‌دهد.
تبلیغات

شارپ در رویداد ISE ۲۰۲۳ از پروژکتور لیزری جدید خود موسوم‌به NEC P627UL رونمایی خواهد کرد. این رویداد از ۳۱ ژانویه تا ۳ فوریه (۱۱ تا ۱۴ بهمن ۱۴۰۱) در بارسلونا برگزار خواهد شد. پروژکتور جدید شارپ از روشنایی درخورتوجه ۶۲۰۰ لومن بهره می‌برد و درنتیجه می‌توان از آن در محیط‌های روشن‌تر نیز استفاده کرد. از دیگر ویژگی‌های جذاب این محصول می‌تواند به امکان پخش محتوا با ابعاد ۳۰۰ اینچ (حدود ۷٫۶۲ متر) با نسبت تصویر ۲:۱ اشاره کرد.

به گزارش NotebookCheck، عمر مفید پروژکتور P627UL شارپ به‌لطف منبع‌نور LCD و فیلتری که در ناحیه‌ی بسته نگه‌داری می‌شود، بیش‌از ۲۰ هزار ساعت است. وضوح این دستگاه ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل (WUXGA) است و از ورودی 4K با نرخ ۳۰ فریم‌ برثانیه پشتیبانی می‌کند. شارپ می‌گوید پروژکتور جدیدش یکی از کم‌صداترین دستگاه‌ها در نوع خود است که هنگام کار درحالت Eco، سطح صدای آن ۲۲ دسی‌بل خواهد بود. همچنین توان مصرفی ۳۱۸ واتی پروژکتور مذکور درحالت عادی، نشان‌دهنده‌ی حداقل مصرف انرژی است.

شارپ می‌گوید پروژکتور P627UL برای استفاده در اتاق‌های جلسه یا محیط‌های آموزشی مناسب است. شما می‌توانید محتوا را ازطریق وای‌فای روی آن پخش کنید. علاوه‌براین می‌تواند دستگاه‌های مختلف را ازطریق پورت‌هایی مثل HDBaseT، HDMI و USB A به پروژکتور مذکور متصل کنید. این محصول ۹٫۷ کیلوگرم وزن دارد و ابعاد ان نیز ۴۸۰ در ۴۰۷ در ۱۲۲ میلی‌متر است. قیمت و تاریخ عرضه‌ی پروژکتور لیزری جدید شارپ هنوز مشخص نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات