چند مدل گوشی هواوی نوا ۱۱ اولترا از نمای پشت

نگاه نزدیک زومیت به گوشی‌های سری نوا ۱۱ هواوی در قلب چین!

چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷مطالعه 3 دقیقه
نوا ۱۱، نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا جدیدترین گوشی‌های میان‌رده‌ی هواوی هستند که طراحی هیجان‌انگیز دارند و از سخت‌افزار قابل‌قبول استفاده می‌کنند.
تبلیغات

هواوی دوشنبه‌ی این هفته با برگزاری مراسمی ویژه در چین گوشی‌های سری نوا ۱۱ را به‌عنوان دستگاه‌هایی میان‌رده معرفی کرد. خانواده‌ی نوا ۱۱ شامل مدل‌های استاندارد، پرو و اولترا است. در فاصله‌ی کوتاه از رونمایی نوا ۱۱،‌ یکی از خبرنگاران‌مان را راهی چین کردیم تا از نزدیک با جدیدترین گوشی هواوی آشنا شویم و تصاویر اختصاصی برای شما تهیه کنیم.

نوا ۱۱، نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا از پردازنده‌ی Snapdragon 778G استفاده می‌کنند و همانطور که می‌شد انتظار داشت به‌جای مودم 5G، مودم 4G دارند. هواوی به‌دلیل تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند بهترین پردازنده‌ها و جدیدترین مودم‌ها را از تأمین‌کنندگان خارجی بخرد.

هواوی نوا ۱۱ اولترا مدل سبز و سفید

گوشی‌های سری نوا ۱۱ بدنه‌ی باریکی دارند و از نمایشگر باکیفیت استفاده می‌کنند. مدل استاندارد این خانواده به لبه‌ی تخت مجهز است و صفحه‌نمایش تخت دارد، با این‌حال دو گوشی دیگر به بدنه‌ای با لبه‌ی خمیده مجهز شده‌اند.

هر سه گوشی جدید هواوی در پنل پشتی از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض هشت مگاپیکسلی و حسگر دمای رنگ استفاده می‌کنند.

تفاوت بین دستگاه‌ها در زمینه‌ی تصویربرداری به دوربین سلفی برمی‌گردد؛ جایی که نوا ۱۱ یک دوربین سلفی ۶۰ مگاپیکسلی دارد اما نوا ۱۱ پرو و اولترا به دو دوربین سلفی با حسگر ۶۰ مگاپیکسلی و هشت مگاپیکسلی مجهز هستند.

نمایشگر و پنل پشتی هواوی نوا ۱۱ اولترا مشکی

تنها تفاوت بین نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا این است که مدل اولترا از سیستم ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه ازطریق ماهواره‌های Beidou پشتیبانی می‌کند. همین قابلیت باعث شده است نوا ۱۱ اولترا قیمت بالاتری داشته باشد.

نوا ۱۱ هواوی رونمایی شد؛ ارتباط ماهواره‌ای، رنگ‌بندی جذاب و البته مودم 4G
نوا ۱۱ هواوی رونمایی شد؛ ارتباط ماهواره‌ای، رنگ‌بندی جذاب و البته مودم 4G
مطالعه '4

نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا از صفحه‌نمایش ۱۰ بیت ۶٫۷۸ اینچ AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۳۸۰ هرتز استفاده می‌کنند. این نمایشگر وضوح ۲٬۶۵۲ در ۱٬۲۰۰ پیکسل دارد و در برخی از مدل‌ها با شیشه‌ی Kunlun محافظت می‌شود.

گوشی هواوی نوا ۱۱ به صفحه‌نمایش ۶٫۷ اینچ ۱۰ بیت ۱۲۰ هرتز AMOLED تخت مجهز است، درحالی‌که دو مدل دیگر از صفحه‌نمایش خمیده استفاده می‌کنند.

مدل سفید هواوی نوا ۱۱ اولترا

هواوی نوا ۱۱ پرو و نوا ۱۱ اولترا به باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی ۱۰۰ وات مجهزند و با شارژر عرضه می‌شوند. این دو گوشی سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 دارند و مدل‌های سبز و مشکی آن‌ها از پنل پشتی با پوشش چرم گیاهی استفاده می‌کند. مدل‌های سفید و طلایی پنل پشتی شیشه‌ای دارند.

ظرفیت باتری هواوی نوا ۱۱ برابر با ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعت و توان شارژ ۶۶ وات است. این گوشی از Wi-Fi 6 و Bluetooth 5.2 پشتیبانی می‌کند و با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات