جعبه‌گشایی هدفون بوز QuietComfort 45

دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
QuietComfort 45 که به اختصار QC45 نیز خوانده می‌شود، جدیدترین هدفون از سری QuietComfort شرکت Bose به‌حساب می‌آید. در ادامه با جعبه‌گشایی و نگاه نزدیک این هدفون، همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هدفون QC45 در ظاهر شباهت زیادی به نسل‌های پیشین خود دارد. بوز همچنان استفاده از دکمه‌های فیزیکی را به کنترلرهای لمسی ترجیح داده است. QC45 اکنون دو حالت نویز کنسلینگ Quiet و Aware دارد؛ در حالت Quiet، نویز کنسلینگ به‌صورت کامل فعال می‌شود و در حالت Aware، صدای محیط به کمک میکروفون‌های تعبیه‌شده در ایرکاپ‌ها، دریافت شده و به گوش کاربر می‌رسد تا از محیط اطراف خود آگاه شود.

هدفون QuietComfort 45 بوز را فروشگاه کارزین تل با گارانتی آرمان همراه برای جعبه‌گشایی و بررسی دراختیار زومیت قرار داده است.

دکمه‌های کنترلی همانند گذشته ابعاد بزرگی دارند؛ در گوشی سمت راست با سه دکمه برای کنترل موزیک در حال پخش و یک دکمه برای سوئیچ به حالت بلوتوث رو‌به‌رو هستیم و در گوشی سمت چپ نیز دکمه‌ای قرار داده شده که با فشردن آن می‌توان سیستم حذف نویز را بین دو حالت Quiet یا Aware تنظیم کرد. هدفون QC45 از پروتکل ارتباطی Bluetooth 5.1 پشتیبانی می‌کند و کماکان می‌توان آن را به‌صورت آنالوگ (با سیم) ازطریق کابلی که درون جعبه محصول قرار دارد به دستگاه پخش‌کننده، متصل کرد.

طبق ادعای بوز، QC45 در مکالمات تلفنی عملکرد بهتری در مقایسه با گذشته دارد و همچنین شارژدهی‌ نیز افزایش یافته است و با یک‌بار شارژ می‌تواند تا ۲۴ ساعت افراد را همراهی کند. شارژ هدفون با درگاه USB-C، در ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه انجام می‌شود و با ۱۵ دقیقه شارژ نیز می‌توان تا ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه موسیقی پخش کرد. بوز همواره شرکتی نوآور و خلاق در زمینه ساخت سیستم‌های صوتی بوده است؛ باید دید در چند روز آینده هدفون حدودا ۳۳۰ دلاری QC45 بوز در آزمون‌های متنوع زومیت چه عملکردی را ثبت خواهد کرد.

در ادامه با جعبه‌گشایی هدفون بوز QuietComfort 45 همراه زومیت باشید.

لطفا با تماشای ویدئو در یوتیوب و سابسکرایب در کانال یوتیوب زومیت، ما را در مسیر تولید محتوای باکیفیت و ارزشمند حمایت کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات