جعبه‌گشایی سرفیس لپ‌تاپ استودیو مایکروسافت

یک‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سرفیس لپ‌تاپ استودیو یکی از محصولات جدید مایکروسافت است که از زمان معرفی و عرضه در بازار، بسیار موردتوجه قرار گرفته است. در این ویدئو، محصول یادشده را جعبه‌گشایی خواهیم کرد.
تبلیغات

سرفیس لپ‌تاپ استودیو محصولی چندمنظوره است که با تغییر در تنظیمات، می‌توان آن را به لپ‌تاپ یا تبلت تبدیل کرد. یکی از قابلیت‌های جدید و هیجان‌انگیز سرفیس لپ‌تاپ استودیو آن است که می‌توان صفحه‌نمایش آن را در زاویه‌ای قرار داد تا کاربر بتواند بدون مشاهده‌ی کیبورد، تنها از صفحه‌نمایش و تاچ‌پد آن استفاده کند. این وضعیت می‌تواند برای فیلم دیدن یا بازی‌هایی که با دسته انجام می‌شوند، مناسب باشد.

این محصول شرکت مایکروسافت با کیفیت ساخت تحسین‌برانگیز و زیبایی ظاهری‌اش از محصولی متفاوت خبر می‌دهد. سرفیس لپ‌تاپ استودیو جدیدترین محصول ردموندی‌ها است که نه‌تنها از فرم‌فکتور جدیدی بهره می‌برد؛ بلکه به‌گفته‌ی سازنده‌ی خود در تمامی بخش‌ها، بهترین سرفیس تاریخ نیز است.

عرضه‌ی سرفیس لپ‌تاپ استودیو را شاید بتوان پایانی بر سرفیس‌بوک و فرم‌فکتور آن در محصولات مایکروسافت دانست. ظاهراً با‌‌توجه‌‌به استقبال نه‌چندان مناسب از سرفیس‌بوک ۲ و قابلیت جداشدن نمایشگر از بدنه‌ی لپ‌تاپ، مایکروسافت تصمیم به تغییر بنیادین در آن گرفت و اکنون حضور سرفیس لپ‌تاپ استودیو و زبان طراحی جدید آن را به‌عنوان پرچم‌دار جدید لپ‌تاپ‌های مایکروسافت شاهد هستیم.

سرفیس لپ‌تاپ استودیو را شرکت امتداد پارسه برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است. درادامه برای آشنایی بیشتر با این محصول و جعبه‌گشایی آن، همراه زومیت باشید:

از نظر شما، آیا سرفیس لپ‌تاپ استودیو می‌تواند انتخاب مناسبی برای همه‌ی کاربران باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات