جعبه گشایی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل

چهارشنبه ۷ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
اپل با رونمایی آیفون‌ ۱۳ پرو مکس، قصد دارد تجربه‌ی کاربر را در زمینه‌ی تصویربرداری با موبایل متحول کند. این گوشی با پردازنده‌ی جدید و صفحه‌نمایش با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در عمل چه خواهد کرد؟
تبلیغات

آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس مانند دو برادر دیگرشان، شباهت بسیاری با نسل گذشته‌شان دارند. نمایشگرهای ۶٫۱ و ۶٫۷ اینچی و بدنه‌ی شیشه‌ای با پوشش مات و فریم فولادی براق با سطح تخت همان اِلِمان‌های آشنای قبلی هستند که در نسل جدید آیفون‌های پرو نیز مشاهده می‌کنیم. درعوض، بریدگی نمایشگر ۲۰ درصد کوچک‌تر شده است و هر دو گوشی در رنگ‌های جدید آبی، طلایی، نقره‌ای و گرافیت به‌فروش خواهند رسید.

قلب تپنده‌ی آیفون‌های جدید تراشه‌ی پنج‌نانومتری A15 Bionic‌ خواهد بود که از شش هسته شامل دو هسته‌ی پرقدرت و چهار هسته‌ی کم‌مصرف به‌عنوان CPU استفاده می‌کند و به‌گفته‌ی اپل، تا ۵۰ درصد سرعت پردازشی بیشتری درمقایسه‌با «رقبای پیشرو» دراختیار کاربر می‌گذارد. دوربین اولتراواید به حسگر ۱۲ مگاپیکسلی به‌همراه لنز شش‌تکه‌ای با دیافراگم f/1.8 مجهز است و برای نخستین‌بار در دنیای آیفون، از قابلیت فوکوس خودکار نیز بهره می‌برد. اپل می‌گوید دوربین اولتراواید تا ۹۲ درصد عملکرد بهتری در عکاسی شب به‌نمایش خواهد گذاشت. قابلیت فوکوس خودکار روی دوربین اولتراواید، امکان عکاسی ماکرو از فاصله‌ی دوسانتی‌متری را نیز به گوشی‌های هوشمند اپل اضافه کرده است.

درادامه برای آشنایی بیشتر با این گوشی، با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

گوشی اپل آیفون ۱۳ پرو مکس را فروشگاه اپل یونیک برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است. قیمت گوشی سامسونگ، قیمت آیفون، قیمت گوشی شیائومی و ردمی و دیگر برندها به همراه مقایسه دقیق مشخصات فنی در این بخش دراختیار شما قرار دارد.

از نظر شما، آیا آیفون ۱۳ پرو مکس می‌تواند انتخاب مناسبی برای همه‌ی کاربران باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات