جعبه گشایی سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3

سه‌شنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
با ورود گلکسی‌ زد فلیپ ۳ و زد فولد ۳ به بازار، فرصتی پیش‌ آمد تا درکنار بررسی‌های تخصصی، نگاهی به جعبه این دو محصول و محتویاتشان بیندازیم. در‌ادامه همراه زومیت باشید.
تبلیغات

سال گذشته، سامسونگ با گلکسی زد فولد ۲ بسیاری از ایرادهای وارده به نسل نخست این گوشی تاشدنی را برطرف کرد؛ به‌گونه‌ای که دیگر نمی‌شد ایراد بنیادی و بزرگی به آن نسبت داد. کره‌ای‌ها امسال حتی پا را فراتر نیز گذاشتند و تغییرات سازنده دیگری را اِعمال کردند. برای مثال، گلکسی زد فولد ۳ با آن مکانیزم پیچیده و قطعات متحرکش گواهی IPX8 را برای مقاومت دربرابر آب دریافت کرده است، از قلم پشتیبانی می‌کند، بیش از ۳۵ درصد صفحه‌نمایش روشن‌تری دارد، از بدنه سبک‌تر و مقاوم‌تری بهره می‌برد و روی هر دو نمایشگرش نرخ نوسازی تطبیق‌پذیر ۱۲۰ هرتزی ارائه می‌دهد.

گلکسی زد فلیپ همواره زیر سایه برادر بزرگ‌تر و گران‌قیمت‌ترش قرار دارد؛ اما به‌نظر می‌رسد این گوشی هوشمند در مسیر تبدیل‌شدن به محصولی بالغ با مصالحه‌های اندک و صدالبته قیمت عادی، از گلکسی زد فولد پیشی گرفته است. سامسونگ با کاهش ۴۵ درصدی برچسب قیمتی گلکسی زد فلیپ ۳ درمقایسه‌با نسل گذشته و رساندنش به ۹۹۹ دلار، آن را به قیمتی نزدیک به پرچم‌داران عادی بفروشد.

صرف‌نظر از کاهش قیمت، گلکسی زد فلیپ ۳ بهبودهای چشمگیری نیز درمقایسه‌با گذشته تجربه می‌کند؛ ازجمله نمایشگر ثانویه بزرگ‌تر آن اکنون کاربر را از مراجعه مداوم به نمایشگر اصلی برای انجام برخی کارهای ساده بی‌نیاز می‌سازد و نمایشگر اصلی‌اش ۱۲۰ هرتزی و بسیار روشن‌تر از گذشته است. زد فلیپ ۳ اکنون به‌همراه زد فولد ۳ نخستین گوشی‌های تاشدنی دنیا با گواهی IPX8 برای مقاومت دربرابر آب نیز به‌‌حساب می‌آید.

این دو محصول را دیجی سرویس برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است. به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، به وب‌سایت این شرکت مراجعه کنید.

جعبه گشایی گلکسی زد فولد ۳

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

جعبه گشایی گلکسی زد فلیپ ۳

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره جعبه گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات