جعبه گشایی ایرپادز مکس اپل

پنج‌شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ایرپادز مکس، نخستین هدفون دورگوشی اپل، با قابلیت حدف نویز فعال و قیمت تعجب‌برانگیز وارد بازار شده است.
تبلیغات

از زمان شروع ماجرای ایرپادزها، گمان می‌رفت که اپل ‌به بازار هدفون‌های دورگوشی نیز پا گذارد. پس از انتشار اخبار و شایعات گوناگون از هدفون دورگوشی اپل که انتظار می‌رفت «ایرپادز استدیو» نام‌گذاری شود، اپل سرانجام ۱۸ آذر نخستین هدفون دورگوشی خود را با نام «ایرپادز مکس» رونمایی کرد.

اپل همچون دیگر محصولاتش، در ایرپادز مکس نیز روی طراحی مانور ویژه‌ای داده است و این را می‌توان از جملاتی متوجه شد که شرکت کوپرتینویی در وصف طراحی ایرپادز مکس به‌کار برده است‌. اپل می‌گوید پوششی ویژه در قسمت هدبند هدفون استفاده شده است تا وزن بدنه‌ی هدفون پخش و فشار کمتری بر سر کاربر وارد شود.

فریم هدبند از جنس فولاد ضدزنگ ساخته شده و بسیار مستحکم است و با گستره‌ی متنوعی از اَشکال و اندازه‌های سر سازگاری دارد. بازوهای هدبند ایرپادز مکس به‌سادگی طولشان افزایش می‌یابد و در جای خود محکم می‌ایستد تا هدفون به‌خوبی روی سر کاربر جای گیرد.

به‌گفته‌ی اپل، هر‌یک از ایِرکاپ‌ها (Earcup) ازطریق «مکانیسمی انقلابی» به هدبند متصل می‌شوند که فشار ایرکاپ را متعادل و توزیع می‌کند. این مکانیسم باعث می‌شود بتوان به‌سادگی ایرکاپ را چرخاند تا هدفون به ‌بهترین شکل ممکن روی سر قرار بگیرد.

ایرپادز مکس اپل در جایگاه هدفون دورگوشی جذابی که از قابلیت‌هایی نظیر حالت حذف نویز فعال و حالت Transparency بهره می‌برد، از زمان معرفی تاکنون، از حیث قیمت مشکلات گوناگونی پشت‌سر گذاشته است؛ چراکه برچسب قیمتی ۵۴۹ دلاری آن در‌مقایسه‌با رقبایی نظیر Bose 700 و سونی WH-1000MX3 به‌هیچ‌وجه مقرون‌به‌صرفه به‌شمار نمی‌رود.

در این ویدئو، ایرپادز مکس را جعبه‌گشایی کرده و نگاهی نزدیک به آن انداخته‌ایم تا بیشتر با ویژگی‌های آن آشنا شویم.

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

ایرپادز مکس اپل را فروشگاه باران استور برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است.

دیدگاه شما درباره‌ی هدفون دورگوشی اپل، ایرپادز مکس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات