جعبه گشایی ال جی ولوت

سه‌شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ال‌جی ولوت گوشی هوشمند میان‌رده‌ی پریمیوم است که با طراحی مدرن و سخت‌افزار توانمندی به‌تازگی وارد بازار کشور شده است. درادامه همراه باشید تا نگاهی به جعبه گشایی از الجی ولوت داشته باشیم.
تبلیغات

ال‌جی ولوت از صفحه‌نمایش بزرگ P-OLED با نسبت تصویر ۲۰:۹ و رزولوشن ۲۴۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و چگالی ۳۹۵ پیکسل‌براینچ استفاده می‌کند. جدیدترین گوشی ال‌جی در نسخه‌ی 5G به تراشه‌ی اسنپدراگون ۷۶۵ کوالکام مجهز شده است؛ اما در نسخه‌ی 4G که وارد بازار خاورمیانه‌ و سپس ایران خواهد شد، از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ استفاده شده است. درکنار این تراشه، ولوت از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی و ۸ گیگابایت حافظه رم بهره برده تا هسته‌ی اصلی تأمین قدرت پردازش در گوشی میان‌رده ال‌جی باشد.

بد نیست بدانید ال‌جی از‌این‌پس قصد دارد نام‌گذاری الفبایی گوشی‌هایش را کنار بگذارد و از روشی جدید برای نام‌گذاری استفاده کند. گوشی ال جی ولوت (Velvet) نخستین گوشی ال‌جی است که از این قانون در نام‌گذاری پیروی می‌کند. ال‌جی در طراحی ولوت به زبان طراحی خاصی موسوم ‌به 3D Arc متکی شده است. در این زبان طراحی، شیشه‌ی پنل پشتی و جلویی دستگاه به‌شکلی خمیده متقارن شده است تا این گوشی نه‌تنها طراحی مدرن و زیبایی داشته باشد؛ بلکه به‌خوبی در دست جای بگیرد و لیز نخورد.

درادامه، برای آشنایی بیشتر با این گوشی، با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید.

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

گوشی الجی ولوت را دفتر ال جی در ایران برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است. دیدگاه شما درباره‌ی این گوشی چیست؟

بررسی تخصصی گوشی الجی ولوت را می‌توانید در زومیت نیز بخوانید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات