جعبه گشایی پلی استیشن 5

یک‌شنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
پلی استیشن ۵، نسل جدید کنسول‌های بازی، تا پایان امسال به‌صورت گسترده‌تر عرضه خواهد شد و آغازگر عصری جدید در بازی‌های ویدئویی خواهد بود. در جعبه‌گشایی زومیت به نکات مهم این کنسول اشاره کرده‌ایم.
تبلیغات

هیجانات ناشی از انتظار برای رسیدن ایکس ‌باکس سری ایکس و پلی استیشن 5 بیش از یک سال به‌طول انجامید و حالا موعد رویارویی با جدید‌ترین نسل از کنسول‌های بازی فراهم شده است. نسل جدید کنسول پلی استیشن ۵ از زبان طراحی خاص و جسورانه‌تری بهره می‌برد تا در نگاه نخست، خود را بسیار خاص‌تر از ایکس‌باکس سری ایکس معرفی کند.

سونی با به‌کارگیری منحنی‌ها و طراحی نامتقارن، سعی کرده است پیام مهمی را به کاربران القا کند: پیشرفته و جلو بودن کنسول از زمان حاضر. طول و عرض و ارتفاع PS5 به‌ترتیب ۳۹۰ و ۲۶۰ و ۱۰۴ میلی‌متر است. اگر می‌خواهید این عدد را با ابعاد یکی از کنسول‌های نسل پیشین مقایسه کنید، باید بدانید که طول و عرض و ارتفاع پلی ‌استیشن ۴ پرو به به‌ترتیب ۲۹۵ و ۳۲۷ و ۵۵ میلی‌متر می‌رسد.

پلی استیشن ۵ را فروشگاه اپل استور آی‌تک برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است. به‌منظور کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به صفحه اینستاگرام آی‌تک و وب‌سایت این فروشگاه مراجعه کنید. برای آشنایی بیشتر، در‌ادامه با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید. به‌منظور تماشای ویدئو به‌صورت 4K 30FPS، پیشنهاد می‌کنیم آن را از کانال یوتیوب زومیت تماشا کنید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

منتظر بررسی نهایی این کنسول باشید. شما کاربران زومیت طرفدار کدام‌یک از کنسول‌های نسل‌نهمی هستید: پلی‌استیشن ۵ یا ایکس‌باکس سری ایکس؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات