جعبه گشایی آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو اپل

یک‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو با طراحی نوستالژیک مشابه آیفون ۴، پردازنده‌ی قدرتمند A14 با اتصال 5G و نمایشگر OLED معرفی شدند. هم‌اکنون در بازار ایران، این گوشی‌ها با قیمت‌های بسیار گرانی فروخته می‌شوند.
تبلیغات

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو قابلیت‌های زیادی برای دیده‌شدن در بازار دارند. از بین تمام تغییرات کوچک‌وبزرگ آیفون ۱۲، زبان طراحی برجسته‌ترینشان است. طراحان اپل فریم محدب نسل‌های پیشین را کنار گذاشته‌ و با الهام‌گرفتن از زبان طراحی آیپد پرو و صدالبته مدل‌های خاطره‌انگیز آیفون ۴ و ۵، قطعات گوشی را روی اسکلتی با سطوح تخت و گونیایی سوار کرده‌اند. افزون‌براین برای نمای جلو و پشت دو گوشی، پوشش‌های کاملاً تخت انتخاب‌ کرده و با دقتی مثال‌زدنی، هم‌سطح با لبه‌های فریم کار گذاشته‌اند تا بدین‌ترتیب ساختار متقارن گوشی‌ها حفظ و زبان طراحی بخش‌های مختلفشان هم‌خوانی داشته باشد.

طراحی تخت آیفون‌های جدید ارگونومی و راحتی نسل گذشته را ندارد؛ اما به‌شدت بر جذابیتشان می‌افزاید و ظاهری مدرن‌تر به آن‌ها می‌بخشد. آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو صرف‌نظر از ماژول‌های اضافی دوربین در نسخه‌ی پرو، تفاوت درخورتوجهی ندارند و همین موضوع، آیفون 12 را به‌ گزینه‌ی ایدئال‌تری برای عموم علاقه‌مندان اپل بدل می‌سازد.

درادامه برای آشنایی بیشتر با این گوشی، با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

گوشی اپل آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو را فروشگاه اپل یونیک برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است. برای آشنایی بیشتر با این فروشگاه از صفحه‌ی اینستاگرام اپل یونیک دیدن کنید.

دیدگاه شما درباره‌ی گوشی‌های جدید آیفون چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات