جعبه‌گشایی گلکسی A21s سامسونگ

جمعه ۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ گلکسی A21s با برخورداری از دوربینی با سخت‌افزار بهبودیافته، میزان حافظه‌ی رم مناسب و باتری به ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت از جمله گوشی‌های خوش قیمت و کاربردی بازار به حساب می‌آید.
تبلیغات

سری گلکسی A سامسونگ را بدون شک می‌توان از محبوب‌ترین گزینه‌ها دانست که عمکلرد مناسب درکنار قیمت اقتصادی را به‌همراه دارند. گلکسی A21s نمایشگری ۶٫۵ اینچی از سری Infinity-O و رزولوشن +HD دارد. در لبه‌ی بالایی نمایشگر، حفره‌ای به‌چشم می‌خورد که از دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. از دیگر مشخصات نمایشگر به نسبت تصویر نامتعارف ۲۰:۹ می‌توان اشاره کرد. آنچه گلکسی A21s را نسبت به A21 متمایز می‌سازد برخورداری از دوربینی با سخت‌افزار بهبودیافته، میزان رم بیشتر و باتری به ظرفیت ۵،۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

در پنل پشتی گلکسی A21s ماژول چهارگانه‌ی دوربین با ترکیب چینش شبیه به حرف L انگلیسی قرار گرفته که متشکل از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر ماکرو و تشخیص عمق در تصویر است. کمی پایین‌تر از ماژول دوربین نیز، حسگر اثرانگشت قرار دارد. گلکسی A21s از پردازنده‌ی اگزینوس ۸۵۰ استفاده می‌کند که در فرکانس ۲ گیگاهرتزی فعالیت می‌کند.

درادامه برای آشنایی بیشتر با این گوشی، با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

گلکسی A21s را گارانتی داریا همراه دراختیار زومیت قرار داده است.

دیدگاه شما درباره‌ی این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات