جعبه‌گشایی مدیاپد T5 هواوی

پنج‌شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تبلت مدیاپد تی ۵ هواوی با نمایشگر ۱۰/۵ اینچی، تراشه‌ی نسبتاً قدیمی کرین ۶۵۹، امکان اتصال سیم‌کارت و بدنه‌ی فلزی محصول اقتصادی محسوب می‌شود که وارد بازار کشور شده است.
تبلیغات

حال و روز ناخوش دنیای تبلت‌ها باعث شده است تا بسیاری از فعالان قدرتمند این عرصه، فعالیت‌های خود را کمتر کنند. تبلت‌های اندرویدی بیش از آیپدها مورد بی‌مهری کاربران قرار گرفته‌اند؛ هواوی با سهمی نزدیک به ۱۰ درصدی دومین عرضه‌کننده‌ی بزرگ تبلت‌های اندرویدی محسوب می‌شود. تبلت‌های هواوی در سه سری مدیاپد M، مدیاپد T و سری پرچم‌دار و جدید میت‌تب پرو دراختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. مدیاپد T5 هواوی از نظر شمایل شباهت زیادی به دیگر اعضای سری مدیاپد دارد و همان‌طور که از ابعاد نمایشگر نیز مشخص است، المان‌‌های طراحی بر مبنای استفاده‌ی افقی چیده شده‌اند. حاشیه‌های اطراف نمایشگر چندان کم نیستند اما لطمه‌‌‌ای به تجربه‌ی کاربر نیز نمی‌زنند؛ نسبت نمایشگر ۱۶:۱۰ این تبلت به بدنه‌ی آن ۷۴/۲ درصد است. در جلوی دستگاه به جز نمایشگر، برند هواوی و دوربین سلفی چیزی به چشم نمی‌خورد که به‌معنی فقدان حسگر اثرانگشت در مدیاپد تی ۵ است.

درادامه برای آشنایی بیشتر با این تبلت، با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

مدیاپد تی ۵ ترکیبی از ویژگی‌های خوب و ناامیدکننده است؛ کیفیت ساخت مناسب، امکان استفاده از سیم‌کارت برای تماس و ... در نقطه‌ی مقابل پردازنده‌ و رابط کاربری قدیمی آن قرار می‌گیرند. استفاده از فلز در ساخت دستگاه حس کیفیت را القا می‌کند اما فقدان حسگر اثرانگشت برای برخی از اهمیت بیشتری برخوردار است. اگر روشنایی را به‌عنوان یک نقطه ضعف کنار بگذاریم، نمایشگر FHD مدیاپد تی ۵ در مجموع را شما را راضی خواهد کرد. فقدان شارژ سریع و عملکرد متوسط و حتی متوسط روبه‌پایین دستگاه در امر شارژدهی از جمله دیگر مواردی هستند که ذکر آن ضروری است.

دیدگاه شما درباره‌ی این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات