جعبه گشایی آیپد پرو 12.9 اینچی 2020 اپل

سه‌شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
آیپد پرو ۲۰۲۰، جدیدترین تبلت پرچم‌دار اپل، در ابعاد ۱۱ و ۱۲.۹ اینچ به بازار عرضه شده است که ازجمله تغییرات آن می‌توان به پردازنده‌ی قدرتمند A12Z Bionic و دوربینی با لنز فوق‌عریض و بهره‌مندی از اسکنر لیزر سه‌بعدی LiDar اشاره کرد.
تبلیغات

دو مدل ۱۱ اینچ و ۱۲/۹ اینچ آیپد پرو ۲۰۲۰ ازلحاظ ظاهری کاملا شبیه به مدل‌های عرضه‌شده در سال ۲۰۱۹ به‌نظر می‌رسند؛ با‌این‌حال، تبلت‌های جدید پردازنده‌ قدرتمندتری دارند و در پنل پشتی آن‌ها، از دوربین‌هایی جدید با چینشی آشنا استفاده شده است. در آیپد پرو، دوربینی با لنز عریض درکنار دوربینی فوق‌عریض جای گرفته است و ویژگی شاخص مدل جدید تبلت اپل را می‌توان بهره‌مندی از اسکنر لیزر سه‌بعدی، موسوم به LIDAR، به‌حساب آورد. این اسکنر ویژه درکنار دوربین اصلی جای می‌گیرد و درزمینه‌ی تشخیص عمق صحنه‌ها به‌منظور ثبت جلوه‌ی بوکه و محتوای مربوط به واقعیت افزوده (AR) کاربرد دارد.

درادامه برای آشنایی بیشتر با این تبلت، با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در آپارات | تماشا در IGTV

به‌طورکلی، اپل در تبلت‌های سری آیپد پرو از پردازنده‌ای بسیار قدرتمند بهره می‌برد و این موضوع در محصولات امسال نیز صدق می‌کند. در آیپد پرو ۲۰۲۰، اپل از تراشه‌ای با نام تجاری A12Z Bionic Chip استفاده کرده است که طبق ادعای این شرکت، از هشت هسته‌ی پردازشی برای پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) بهره می‌گیرد. کوپرتینویی‌ها در ادعایی جالب می‌گویند پردازنده‌‌ی A12Z از پردازنده‌های به‌کاررفته در بسیاری از لپ‌تاپ‌های ویندوزی قدرتمندتر است.

تبلت آیپد پرو ۲۰۲۰ اپل را فروشگاه آی‌تی‌آیتم برای بررسی دراختیار زومیت قرار داده است.

دیدگاه شما درباره‌ی آیپد پرو ۱۲.۹ اپل چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات