جعبه گشایی موتورولا وان هایپر

یک‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی موتورولا One Hyper با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و سلفی ۲۳ مگاپیکسلی درکنار قیمتی رقابتی ازجمله گوشی‌های مطرحی به‌شمار می‌آید که رسما در بازار عرضه شده است.
تبلیغات

موتورولا One Hyper اولین تلاش موتورولا برای رونمایی گوشی موبایل با دوربین سلفی پاپ‌آپ است. حسگر در‌نظر‌گرفته‌شده برای دوربین سلفی رزولوشن ۳۲ مگاپیسلی و اندازه‌ی پیکسل ۰/۸ میکرومتر در حالت عادی و ۱/۶ میکرومتر در حالت ترکیب پیکسل (Pixel Binning) دارد. موتورولا وان هایپر از صفحه‌نمایش ۶/۵ اینچی با روزلوشن +FHD استفاده می‌کند که از نوع IPS LCD با نسبت تصویر ۱۹:۹ است. حسگر اثرانگشت نیز به پشت دستگاه منتقل شده است. وان هایپر اولین گوشی موتورولا محسوب می‌شود که از ویژگی شارژ سریع ۴۵ واتی موتورولا یا Hyper Charge استفاده می‌کند. شارژر اصلی موجود در جعبه‌ی دستگاه از نوع ۱۵ واتی است و متأسفانه باید شارژر سریع ۴۵ واتی را جداگانه تهیه کرد. به‌گفته‌ی موتورولا، این شارژر می‌تواند در ۱۰ دقیقه باتری ۴،۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی وان هایپر را به‌اندازه‌ی استفاده‌ی ۱۲ ساعت شارژ کند.

تراشه‌ی اسنپدراگن ۶۷۵ وظیفه‌ی مهیاکردن قدرت پردازشی وان هایپر را دارد که از این تراشه قبلا در مدل‌های Mote Z4 و Zoom استفاده شده بود. این گوشی ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی و ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم استفاده می‌کند که از این مقدار، ۱۱۴ گیگابایت دردسترس است. وان هایپر با اندروید ۱۰ به بازار عرضه خواهد شد و از Moto Actions پشتیبانی می‌کند. همچنین، درگاه حافظه‌ی جانبی با سیم‌کارت دوم یکپارچه شده است و می‌توان حافظه‌ی وان هایپر را با استفاده از کارت حافظه‌ی جانبی تا یک ترابایت افزایش داد. برای خرید موتورولا وان هایپر می‌توانید از فروشگاه هماتلکام اطلاعات بیشتری کسب کنید.

درادامه برای آشنایی بیشتر با این گوشی، با جعبه‌گشایی زومیت همراه باشید:

تماشا در آپارات | تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

دیدگاه شما درباره‌ی این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات