جعبه گشایی لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۱۹

دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
نسل جدید هواوی میت بوک ایکس پرو با بهبود‌های مختصری همراه شده است تا سهم بیشتری از بازار دنیای اولترابوک‌های رده‌بالا را از آن خود کند. با جعبه‌گشایی این‌لپ‌تاپ همراه زومیت باشید.
تبلیغات

میت‌بوک ایکس پرو را می‌توان یکی از بهترین اولترابوک‌های دنیای کامپیوترهای شخصی دانست که هواوی وسواس زیادی در توسعه و ساخت آن به‌خرج داده است. تلاش هواوی باعث شد تا اولترابوک رده‌بالای این شرکت نظر بسیاری از کارشناسان را به‌ خود جلب کند. پیش‌تر در زومیت به بررسی نسخه ۲۰۱۸ میت بوک ایکس پرو پرداختیم. مهرداد عیسی‌لو این لپ‌تاپ را اینگونه توصیف کرد:

بی‌شک MateBook X Pro انتظارات ما از یک لپ‌تاپ بی‌نقص را به‌طور کامل برطرف نمی‌کند؛ اما بسیار به‌ آن سطح آرمانی نزدیک می‌شود؛ بدنه‌ای فلزی و یکپارچه با کیفیت ساخت مثال‌زدنی، وزن پایین، نمایشگری کم‌نظیر با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک و شارژدهی مناسب، همگی از جمله‌ی ویژگی‌هایی هستند که لپ‌تاپ‌ها را به‌خصوص در دنیای ویندوز، یک گام به سمت ایده‌آل‌های ما نزدیک می‌کند. 

حال غول چینی دنیای فناوری نسل جدید میت‌بوک ایکس پرو را با برخی بهینه‌سازی‌ها روانه‌ی بازار کرده است تا سهم بیشتری از این بازار رقابتی را از آن خود کند. بزرگ‌ترین تغییرات میت‌بوک ایکس پرو ۲۰۱۹ را می‌توان تجهیز آن به سخت‌افزاری توانمند‌تر عنوان کرد. جایی که اکنون پردازنده‌های ویسکی‌لیک اینتل، جایگزین انواع کافی‌لیک شده‌اند و وظیفه‌ی پردازش اطلاعات را برعهده دارند. تغییرات اندک طراحی، بهبود عمر باتری و عملکرد ترک‌پد از دیگر مواردی است که هواوی خبر از آن‌ها داده است. 

زومیت طبق سنت همیشگی خود در جعبه‌گشایی محصولات جذاب دنیای فناوری، نگاهی نزدیک به میت‌بوک ایکس پرو ۲۰۱۹ نیز داشته است که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

نظر شما در رابطه با نسل جدید هواوی میت‌بوک ایکس پرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات