جعبه گشایی پاوربانک ۵۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت اوریکو U5020

پنج‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پاوربانک U5020 اوریکو، به‌لطف بسته‌ی باتری حجیم خود توانایی و قابلیت‌های زیادی به‌همراه دارد که می‌تواند نیاز‌های طیف گسترده‌ای از کاربران را تأمین کند.
تبلیغات

اوریکو یکی از برند‌های چینی مطرح حوزه‌ی تجهیزات جانبی کامپیوتر و موبایل است که کار خود را از سال ۲۰۰۹ آغاز کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۷ پارک صنعتی اختصاصی خود را در کشور چین راه‌اندازی کرد تا روند توسعه و تولید محصولاتی باکیفیت را سرعت ببخشد. تنوع محصولات اوریکو به بیش از ۸۰۰ مدل می‌رسد. این شرکت طیف گسترده‌ای از تجهیزات جانبی اعم از انواع کابل، باکس هارد، حافظه SSD، ذخیره‌ساز‌های تحت شبکه، ایستگاه‌های شارژ، محصولات خانه‌ی هوشمند، هدفون، اسپیکر، پاوربانک و هاب‌های خانگی و تجاری را تولید و به بازار عرضه می‌کند. اوریکو درحال‌حاضر با برندهای هواوی، لنوو، میزو، فیلیپس و وسترن دیجیتال همکاری کرده و محصولات خود را نیز در کشور‌هایی مانند ایالات متحده، اسپانیا، انگلستان و فرانسه نیز عرضه می‌کند.

پاوربانک U5020 اوریکو یکی از جذاب‌ترین محصولات این برند چینی است که کاربرد‌های گسترده‌ای دارد. به‌لطف ظرفیت بالای بسته‌های باتری U5020، قادر به شارژ متعدد دستگاه‌های مختلفی خواهید بود. اما نکته‌ی جذاب این دستگاه، خروجی برق ۲۲۰ ولت آن است تا در شرایط اضطراری قادر به روشن کردن محصولاتی مانند تلویزیون، لپ‌تاپ، کامپیوتر و سایر محصولات باشید. چهار پورت USB برای شارژ گوشی موبایل، تبلت و سایر پاوربانک‌ها با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع، خروجی‌های ۱۲ و ۱۹ ولت با مبدل‌های مختلف و مخصوص طیف گسترده‌ای از انواع لپ‌تاپ درکنار خروجی ۲۲۰ ولت، پاوربانک اوریکو U5020 را در نوع خود کم‌نظیر می‌کند. در همین راستا زومیت نگاهی کوتاه به قابلیت‌های این دستگاه داشته است که در ادامه شما را به تماشای ویدیوی جعبه‌گشایی پاوربانک جذاب اوریکو U5020 دعوت می‌کنیم. 

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب

نظر شما در رابطه با این دستگاه و کارایی آن چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات