جعبه گشایی پهپاد DJI مویک 2 پرو

شنبه ۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
مویک ۲ پرو به‌ عنوان یکی از پهپادهای پیشرفته، در زمینه‌ی دوربین ارتقای بسیار خوبی را تجربه می‌کند که می‌تواند نسبت به مدل‌های قبلی، تجربه کاربر در هنگام تصویربرداری را ارتقاء دهد.
تبلیغات

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مویک پرو (Mavik Pro)، قدرت فیلم‌برداری و دوربین آن بود. اکنون با عرضه‌ی مویک ۲ پرو، به‌ عنوان محصول بعدی و جایگزین مویک ۲، ظاهراً DJI تمرکز بیشتری روی دوربین آن‌بورد پهپاد دارد. در اصل یکی از ویژگی‌های کلیدی که نسل بعدی مویک را از نسل قبلی آن متمایز می‌کرد، دوربین متصل به پهپاد است.

ازنظر دی‌جی‌آی دوربین یکی از مهم‌ترین قسمت‌های پهپاد محسوب می‌شود؛ به همین دلیل مدل ارتقاء یافته‌ی مویک ۲، به‌ غیر از ارتقاء و به‌روزرسانی دوربین، تغییر دیگری نکرده است. برخی از ویژگی‌های دوربین آن‌بورد، مثل افزایش گستره‌‌ی دینامیکی برای گرفتن تصاویر بهتر در تنظیمات نور مختلف، بهبود یافته است. همان‌طوری که از نام مویک ۲ پرو مشخص است، نسبت به دو مدل قبلی ارتقاء یافته‌تر است. این اولین مدل پهپادی است که از سال ۲۰۱۷ با دوربین‌های هسل‌بلاد، به بازار معرفی می‌شود. دوربین این پهپاد تصاویر ۲۰ مگاپیکسلی را ضبط می‌کند و از تکنولوژی اختصاصی رنگ طبیعی (HNCS) هسل‌بلاد برای ایجاد تصاویری با رنگ دقیق‌تر بهره می‌برد. دیافراگم این دوربین قابل تنظیم است و برای شرایط نوردهی مختلف می‌تواند بین f/2.8-f/11 تنظیم شود.

دی‌جی‌آی معتقد است که طراحی جدید باعث می‌شود تا کشش بدنه تا ۱۹ درصد کاهش یافته و پهپاد قادر به پرواز تا سرعت ۷۰ کیلومتربرساعت باشد. در حال حاضر شرکت آموت در ایران فروش و خدمات پس از فروش محصولات DJI را ارائه می‌کند و شما می‌توانید مویک ۲ پرو و مویک ۲ زوم را به‌ صورت پیش‌سفارش تهیه نمایید. با هم جعبه گشایی این محصول را می‌بینیم:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

نظر شما در مورد مویک ۲ پرو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات