جعبه گشایی لپ‌تاپ مک‌ بوک پرو 13 اینچی 2018 اپل

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
اپل در سال ۲۰۱۸ با به‌روزرسانی سخت‌افزاری، از نسل جدید مک‌بوک‌های ۱۳ و ۱۵ اینچی خود رونمایی کرد.
تبلیغات

اپل، مک‌بوک پروهای پیشرفته‌ی خود را با پردازنده‌های جدیدتر، نمایشگرهای TrueTone و کیبورد بی‌صداتر معرفی کرد. این به‌روزرسانی به‌طور کامل تمام نگرانی‌های مربوط به سری مک‌ بوک پروها را در سال گذشته تحت تاثیر قرار می‌دهد؛ در سال جاری می‌توانیم خوشحال باشیم که این بار دیگر شاهد به‌کارگیری پردازنده‌های قدیمی در آخرین نسل مک‌بوک پرو نیستیم. طبق اعلام اپل، مدل ۱۵ اینچی از ۷۰ درصد افزایش کارایی بهره می‌گیرد و سرعت مدل ۱۳ اینچی نیز دو برابر شده است.

مدل ۱۳ اینچی مک‌بوک مورد بررسی ما، از تراشه‌های چهار هسته‌ای و نسل هشتمی Core i5 اینتل بهره می‌برد، این پردازنده‌ فرکانس پایه و توربوی ۲.۳ و ۳.۸ گیگاهرتز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. پردازنده‌های به‌کاررفته در نسخه‌ی ارتقا‌ءیافته‌ی مک‌بوک پرو ۱۳ اینچی از گرافیک مجتمع غیرمعمول Intel Iris Plus 655 استفاده می‌کنند. مک‌ بوک پروهای جدید اپل از نمایشگرهای TrueTone بهره می‌گیرند که به نمایشگر امکان می‌دهد دمای رنگ خود را براساس دمای رنگ اتاق تغییر دهد. اکنون تاچ بارها نیز از قابلیت TrueTone پشتیبانی می‌کنند. ویژگی «Hey Siri» و نسل سوم کیبورد پروانه‌ای از دیگر مواردی است که به این نسل اضافه شده است. 

پیش از مشاهده‌ی ویدئو از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و مشخصات فنی لپ تاپ به بخش دیتابیس محصولات زومیت مراجعه کنید.

در ادامه ویدیو جعبه گشایی از لپ‌تاپ مک‌ بوک پرو ۱۳ اینچی ۲۰۱۸ اپل را خواهید دید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در IGTV

نظر شما در مورد این لپ‌تاپ‌ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات