جعبه گشایی لپ‌تاپ میت بوک ایکس پرو هواوی

چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
هواوی میت‌بوک ایکس پرو، لپ‌تاپ سبک‌وزن جدید این شرکت با سخت‌افزاری قدرتمند است که در این مطلب به جعبه‌گشایی آن خواهیم پرداخت.
تبلیغات

هواوی در جریان رویداد اختصاصی خود در کنگره‌ی جهانی موبایل (MWC 2018)، از لپ‌تاپی موسوم به MateBook X Pro با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک، نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۹۱ درصدی و نسبت تصویر ۳:۲ رونمایی کرد. هواوی با اشاره به نیاز کاربران به نمایشگر بزرگ، قدرت پردازشی بالا، کارت گرافیک مجزا برای اجرای بهتر بازی‌ها و کیفیت ساخت بالا و ابعاد کلی کوچک‌تر در لپ‌تاپ‌ها، اعلام کرد که این شرکت با اندیشیدن به چنین نیازهایی، لپ‌تاپ جدیدی توسعه داده است.

ضخیم‌ترین بخش لپ‌تاپ جدید هواوی، تنها ۱۴.۶ میلی‌متر ضخامت دارد که باریک‌تر از لپ‌تاپ ۱۴.۹ میلی‌متری مک‌بوک پرو است؛ خاطرنشان می‌کنیم که میت‌بوک ایکس پرو در لبه‌ی نمایشگر نیز تنها ۴.۹ میلی‌‌متر ضخامت دارد. هواوی برای هرچه زیباتر کردن لپ‌تاپ فلزی جدید خود، لبه‌های آن را با الماس تراش داده است و آن را در دو رنگ نقره‌ای و خاکستری روانه‌ی بازار خواهد کرد. در ادامه به سراغ ویدیو جعبه‌گشایی و راه‌اندازی اولیه دستگاه در استودیو زومیت خواهیم رفت:

تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد این لپ‌تاپ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات