جعبه گشایی وان پلاس 6

سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
وان‌پلاس ۶، پرچم‌دار سال جاری میلادی چینی‌ها با نمایشگر ۶.۲۸ اینچی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ و دوربین دوگانه روانه‌ی بازار شده است.
تبلیغات

وان‌پلاس با برگزاری رویدادی در شهر لندن، از جدیدترین پرچم‌دار خود با نام وان‌پلاس ۶ رونمایی کرد. محصول بالارده‌ی چینی‌ها همانند همیشه از مشخصات سخت‌افزاری بسیار قدرتمندی بهره می‌برد. برخلاف نسل گذشته دیگر خبری از بدنه‌ی فلزی نیست و وان‌پلاس ترجیح داده است تا در سال ۲۰۱۸ ترکیبی از فلز و شیشه‌ از نوع گوریلا گلس ۵ را برای پرچم‌دار جدید خود برگزیند. محصول جدید این شرکت سخت‌افزار بسیار قدرتمندی دارد؛ وان‌پلاس ۶ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۴۵ با هشت هسته‌ی پردازشی و واحد پردازش گرافیکی آدرنو ۶۳۰ بهره می‌برد.

وان‌پلاس ۶ نیز زبانه‌ی باریکی در لبه‌ی بالایی خود دارد که در آن از دوربین دوگانه، اسپیکر مکالمه و سنسور مجاورت میزبانی می‌کند. باریک‌تر شدن حاشیه‌ها باعث شده است تا ابعاد نمایشگر نیز افزایش پیدا کند؛ بدین ترتیب، وان‌پلاس ۶ از نمایشگر ۶.۲۸ اینچی با پنل Optic AMOLED، نسبت تصویر ۱۹:۹ و رزولوشن +FHD یا ۲۲۸۰ × ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد. نمایشگر پرچم‌دار جدید وان‌پلاس ۸۳.۸ درصد از نمای مقابل آن را فرا گرفته است. 

وان‌پلاس ۶ توسط فروشگاه موبوتل برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است.

تماشا در یوتیوب

نظر شما در مورد این دستگاه چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات