جعبه‌گشایی وان پلاس 5T

چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
وان‌پلاس ۵ تی یکی از جذاب‌ترین پرچم‌داران سال ۲۰۱۷ است که در زومیت به جعبه‌گشایی آن پرداخته‌ایم.
تبلیغات

ماه گذشته وان‌پلاس نسخه‌ی بهبودیافته‌ی پرچم‌دار خود را معرفی کرد. وان‌پلاس ۵ تی (OnePlus 5T) با طراحی بدون حاشیه، دوربین بهبودیافته و قابلیت تشخیص چهره در کنار تمام نقاط قوت نسل پیشین خود، وارد بازار شده است تا شاهد رقابت داغ‌تری در دنیای پرچم‌داران موبایل باشیم. 

فاحش‌ترین تغییر وان پلاس ۵‌ تی نسبت نسل پیشین، نمایشگر ۶ اینچی AMOLED با نسبت تصویر ۱۸:۹ محسوب می‌شود که حاشیه‌های بسیار باریکی آن را احاطه کرده است؛ بدین ترتیب، حسگر اثر انگشت نیز از حاشیه‌ی پایین نمایشگر حذف شده و به پنل پشتی گوشی منتقل شده است که به زعم بسیاری، محلی مناسب و بهینه برای این حسگر به‌شمار می‌رود.

فراتر از نمایشگر، باقی المان‌های طراحی وان‌‌پلاس ۵‌ تی، نسبت به نسل پیشین این گوشی بدون تغییر باقی مانده است؛ بنابراین مواردی نظیر کلید‌ها، پورت‌ها (پورت USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون) و جنس بدنه با آنچه پیش از این در گوشی وان‌‌پلاس ۵ تجربه کرده بودیم، تفاوتی ندارد. پرچم‌دار جدید چینی‌ها از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد و این تراشه را ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم همراهی می‌کند. وان‌پلاس، گوشی جدید خود را در دو نسخه‌ی ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد کرد. نسخه‌ی در اختیار زومیت، به ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی مجهز است.

وان‌پلاس 5T توسط فروشگاه اینترنتی واو برای بررسی در اختیار زومیت قرار گرفته است.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی جعبه‌گشایی گوشی وان‌پلاس 5T در زومیت دعوت می‌کنیم.

تماشا در یوتیوب

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات