جعبه‌گشایی زومیت از آیفون 8 پلاس

دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
آیفون ۸ و ۸ پلاس به‌تازگی در بازارهای جهانی عرضه شده‌اند؛ برای تماشای جعبه‌گشایی جدید‌ترین گوشی‌های اپل با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اپل ماه گذشته از نسل جدید گوشی‌های خود رونمایی کرد. آیفون ۸، آیفون ۸ پلاس در کنار آیفون ۱۰ که نقش پرچم‌دار اپل در سال ۲۰۱۷ را بازی خواهد کرد، باید به رقابت با پرچم‌داران دنیای گوشی‌های هوشمند بپردازند. آیفون ۸ و ۸ پلاس در بخش طراحی، تفاوت بزرگی با نسل پیشین خود ندارند و تنها تغییرات کوچکی به خود دیده‌اند. استفاده از شیشه به‌جای فلز در بخش پشت دستگاه را می‌توان بزرگ‌ترین تغییر گوشی‌های جدید اپل در بخش طراحی دانست.

اما آیفون ۸ و ۸ پلاس در بخش سخت‌افزار تغییرات قابل توجهی نسبت به نسل پیشین خود تجربه کرده‌اند. استفاده از پردازنده‌ی قدرتمند A11 بایونیک، باعث شده است افزایش توان پردازشی ۳۰ درصدی به ارمغان بیاید. اپل در بخش دوربین گوشی‌های جدید خود از چیدمان مشابهی بهره برده است. اما به گفته‌ی مدیران این شرکت، سنسور‌ و لنز‌های جدید در کنار الگوریتم پردازشی بهبودیافته، نسل جدید آیفون را به قدرتمند‌ترین گزینه در بخش عکاسی و فیلم‌برداری در دنیای گوشی‌های هوشمند تبدیل کرده است. سیستم عامل iOS 11 و نمایشگر‌های جدید با روشنایی و دقت رنگ بیشتر، از دیگر بهبود‌های آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس نسبت به نسل گذشته‌ی خود هستند.

زومیت برای علاقه‌مندان آیفون ۸ پلاس، این محصول را جعبه‌گشایی کرده است که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

تماشا در یوتیوب

آیفون ۸ پلاس توسط مدیا پردازش برای جعبه‌گشایی در اختیار زومیت قرار گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات