جعبه گشایی زومیت از گوشی می میکس شیائومی با صفحه نمایش بدون حاشیه

سه‌شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
شیائومی می میکس، گوشی ۶.۴ اینچی است که طراحی اعجاب‌آور آن باعث شده بسیار کوچک‌تر از فبلت‌های دیگر بازار باشد. صفحه نمایش بدون حاشیه قطعا شاخصه‌ی اصلی می میکس است.
تبلیغات

شیائومی به‌عنوان اپل چین شناخته می‌شود چراکه به‌نوعی سعی دارد گوشی‌هایی مشابه آیفون‌های اپل تولید کند و البته با قیمتی بسیار کم به فروش برساند. اما شیائومی این بار با انجام دادن کاری متفاوت، به‌نوعی توانسته است همه را حیرت‌زده کند و حداقل برای اولین بار از رقبای خود در به کار گرفتن آخرین فناوری‌ها پیشی بگیرد.

می میکس شیائومی یک گوشی عجیب و  شگفت‌انگیز است و البته عجیب بودن آن قطعا به صفحه نمایش بدون حاشیه‌‌اش برمی‌گردد. صفحه نمایش این گوشی بیش از ۹۱ درصد از پنل جلوی آن را پوشانده است تا می‌ میکس در این زمینه بی‌رقیب باشد. همچنین بدنه‌ی سرامیکی که به‌سختی خش می‌گیرد و البته ظاهری بسیار لوکس به گوشی می‌دهد، در کنار سخت‌افزار قدرتمندی مانند پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ باعث شده‌اند می میکس با قیمت حدود ۵۰۰ دلاری خود، عملا به یک گوشی اعجاب‌آور و جالب تبدیل شود.

ما نیز در زومیت شانس این را داشتیم تا این گوشی را جعبه‌گشایی کنیم؛ در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه‌گشایی می‌ میکس را مشاهده کنید. البته به‌زودی بررسی می‌ میکس در زومیت منتشر خواهد شد:

دانلود 360P  |   دانلود 720P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات