تماشا کنید: جعبه‌گشایی اکسپریا زد 3 سونی زیر آب

شنبه ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۱
مطالعه 2 دقیقه
اکسپریا Z3 در مقایسه با Z2 بهبودهای ریز و درشت بسیاری داشته و حالا شاهد عرضه‌ی یک تلفن‌هوشمند تمام عیار از سونی هستیم. اطلاعات منتشر شده حکایت از عمر باتری بالای این تلفن‌هوشمند دارد که در کنار گواهی ضدآب و ضد گرد و غبار IP65/68، این تلفن‌هوشمند را در جمع بهترین‌های بازار قرار داده است.
تبلیغات

اکسپریا Z3 قادر است تا فشار آب در عمق ۱.۵ متری را برای ۱ ساعت تحمل کند. با توجه به تمامی مشخصات فوق، Carphone Warehouse اکسپریا Z3 را به چالش کشیده و برای نمایش توانایی این تلفن‌هوشمند اقدام به آنباکسینگ نسل جدید پرچمدار سونی در زیر آب کرده است.

اغلب ویدئوهای جعبه‌گشایی گجت‌ها دارای ساز و کار مشخصی هستند، اما ویدیویی که برای اکسپریا Z3 تهیه شده، بسیار جالب توجه است. فردی که تلفن‌هوشمند و متعلقات آن را از جعبه‌ی بسته‌بندی شده خارج می‌کند، دارای تجهیزاتی چون کپسول اکسیژن و ماسک است که برای تنفس در زیر آب از آن‌ها استفاده می‌کند. براساس اطلاعات منتشر شده این ویدئو در درون یک استخر تهیه شده است. در این ویدیو نشان داده می‌شود که نه تنها اکسپریا زد ۳ در برابر نفوذ مایعات به داخل دستگاه مقاوم است بلکه می‌توان از آن زیر آب استفاده کرد:

لینک دانلود

اکسپریا Z3 در مقایسه با نسل پیشین از نظر ظاهری تغییراتی را به خود دیده که باید به باریک شدن بدنه‌ی گوشی و انحنای بیشتر لبه‌های آن اشاره کرد؛ صفحه‌ی نمایش این تلفن هم با بهبود‌هایی همراه شده است. نظر شما در باره‌ی اکسپریا زد ۳ سونی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات