این تلویزیون ارزان ۲۰۲۵ شیائومی است؛ نمایش یک میلیارد رنگ و کنترل با دستور صوتی

دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
فرد جوان دربرابر تلویزیون ۴۳ اینچ ۲۰۲۵ شیائومی در اتاق تاریک
شیائومی تلویزیون پایین‌رده‌ی جدیدی معرفی کرده است که از پنل ۱۰ بیت استفاده می‌کند و وضوح قابل قبولی دارد.
تبلیغات

شیائومی خط تولید تلویزیون‌های ۲۰۲۵ خود را با مدل Xiaomi TV A 43 FHD 2025 گسترش داد. این محصول که به پنل ۴۳ اینچ مجهز است، درمقایسه‌با Xiaomi TV A Pro 2025 قیمت پایین‌تری خواهد داشت.

آن‌طور که شیائومی می‌گوید، تلویزیون Xiaomi TV A 43 FHD 2025 محتوای بصری را با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز به‌نمایش می‌گذارد و زاویه‌دید ۱۷۸ درجه دارد. پنل این تلویزیون یک میلیارد رنگ نمایش می‌دهد.

تلویزیون ۲۰۲۵ شیائومی وضوح 4K و نرخ نوسازی چشمگیر ندارد، بااین‌حال محصولی نسبتاً باکیفیت محسوب می‌شود و به‌لطف حاشیه‌های باریک فلزی، از لحاظ ظاهری جذاب به نظر می‌رسد.

تلویزیون ۴۳ اینچ ۲۰۲۵ شیائومی در پس زمینه غروب
Xiaomi

جدیدترین تلویزیون شیائومی دارای دو اسپیکر هشت وات است که نمی‌توان انتظار زیادی از آن‌ها داشت. البته به گفته‌ی چینی‌ها، اسپیکر تلویزیون جدید از استانداردهای دالبی اتموس و DTS:X و DTS Virtual:X پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون هوشمند Xiaomi TV A 43 FHD 2025 به پلتفرم گوگل تی‌وی مجهز است و دسترسی به سرویس‌های استریم نظیر نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو و یوتیوب را ممکن می‌کند. این تلویزیون هشت گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برای نصب اپلیکیشن‌های اضافی دارد و از کروم‌کست و میراکست پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون جدید شیائومی از گوگل اسیستنت پشتیبانی می‌کند و به‌لطف همین ویژگی می‌توان آن را با دستور صوتی کنترل کرد. این محصول از دو درگاه HDMI و دو درگاه USB 2.0 و درگاه Ethernet و ورودی AV بهره می‌برد.

قیمت تلویزیون جدید ۲۰۲۵ شیائومی و تاریخ عرضه‌ی این محصول هنوز اعلام نشده است. با در نظر گرفتن مشخصات فنی، بدون شک Xiaomi TV A 43 FHD 2025 تلویزیونی ارزان‌قیمت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات