مجموعه تلویزیون‌های Lifestyle جدید ال‌ جی با ظاهری مدرن از راه رسیدند

سه‌شنبه ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵
مطالعه 4 دقیقه
تلویزیون‌های مجموعه Lifetyle همراهانی ایدئال برای سبک زندگی مدرن و خانه‌محور امروزی هستند.
تبلیغات

یکی از محصولات جذاب ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ مجموعه تلویزیون‌های Lifestyle است. مانند چند محصول دیگر این شرکت، تلویزیون‌های جدید نیز با محوریت خانه‌های مدرن امروزی طراحی شده‌اند.

مجموعه مذکور دو گزینه‌ی برجسته‌تر دارد: یکی سری LG Objet TV (مدل 65Art90) و دیگری LG StanbyME (مدل 27Art10)‌. این دو محصول با هدف ارائه‌ی بهترین عملکرد و داشتن طراحی منحصربه‌فرد ساخته شده‌اند. ال‌جی ادعا می‌کند دو تلویزیون مذکور بهترین گزینه برای خانه‌های چندمنظوره امروزی هستند که در آن‌ها فاکتورهای متعددی مانند کار و سرگرمی و آرامش مهم تلقی می‌شوند.

تلویزیون‌های مجموعه Lifetyle

در یک سو، Object را می‌بینیم که تلویزیونی با شباهت بسیار به بوم نقاشی است. طراحی دستگاه مذکور مینیمالیستی و از رنگ‌های خنثی در آن استفاده شده است؛ درنتیجه، می‌تواند به‌راحتی با هر محیطی هماهنگ شود. روی آن پوشش پارچه‌ای قرار داده شده است که تنها با فشاردادن دکمه‌ای روی کنترل از راه دور، کنار می‌رود و تصویر روی نمایشگر به نمایش درمی‌آید. می‌توانید از میان حالت‌های مختلف، میزان نمایان‌شدن تلویزیون را انتخاب کنید. برای مثال، همه‌ی نمایشگر یا تنها بخشی از آن نمایان می‌شود که حاوی اطلاعات روزانه هستند.

تلویزیون ۶۵ اینچی ال‌جی Objet به پنل OLED و پردازنده‌ی پیشرفته مجهز است؛ به‌همین‌دلیل، یکی از بهترین دستگاه‌ها برای به‌نمایش‌گذاشتن رنگ‌های واضح و دقیق و همچنین کنتراست استثنایی محسوب می‌شود. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم صوتی ۴٫۲ کاناله ۸۰ واتی اشاره کرد.

تلویزیون‌های مجموعه Lifetyle

همان‌طورکه پیش‌تر اشاره شد، حالت‌های مختلفی برای تلویزیون ال‌جی در نظر گرفته شده است. یکی از آن‌ها «نمای خطی» است که می‌تواند کاری کند تنها بخش باریکی از نمایشگر دیده و در آن اطلاعات «تاریخ و ساعت» به نمایش گذاشته شود. همچنین با فعال‌کردن حالت موسیقی می‌توانید از Objet به‌عنوان پخش‌کننده استفاده کنید. درضمن، نباید حالت «گالری» را فراموش کرد. با فعال‌کردن آن، مجموعه‌ای از تصاویر با مضمون طبیعت به‌نمایش درمی‌آیند.

تلویزیون‌های مجموعه Lifetyle

به‌دلیل باریک‌بودن و ظرافت طراحی ال‌جی Object، نصب آن و هماهنگ‌کردنش با دیگر عناصر محیط کار سختی نیست. روکش پارچه‌ای آن محصولی از مبتکر دانمارکی پارچه، Kvadrat است و در رنگ‌های Kvadrat Beige، Kvadrat Redwood ،Kvadrat Green یافت می‌شود.

یکی دیگر از تلویزیون‌های نوآورانه‌ی شرکت، LG StanbyME نام دارد. محصول مذکور صفحه‌نمایش خصوصی بی‌سیمی با باتری داخلی است که می‌تواند پس از هر بار شارژ تا سه ساعت روشن بماند. ازآنجاکه تلویزیون جدید ۲۷ اینچی ال‌جی روی پایه‌‌ی چرخ‌دار قرار دارد، می‌توان آن را به‌راحتی جابه‌جا و از آن برای تماشای فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی و حتی شرکت در کنفرانس ویدئویی با خانواده و همکاران و تماشای سخنرانی‌های آنلاین استفاده کرد.

تلویزیون‌های مجموعه Lifetyle

از ویژگی‌های عالی StanbyME باید به صفحه‌‌ی آن اشاره می‌کنیم که به هر دو جهت افقی و عمودی چرخانده می‌شود و حتی می‌توان آن را کج کرد. همچنین، ارتفاعش قابل‌تنظیم است و بنا به شرایط مختلف، تغییر داده می‌شود. تصور کنید روی مبل لم داده‌اید و می‌خواهید فیلمی که در گوشی هوشمندتان است، در تلویزیون تماشا کنید. ابتدا StanbyMe را نزدیک خود و صفحه‌ی آن را به‌گونه‌ای تنظیم می‌کنید که در بهترین حالت قرار بگیرد. سپس ازطریق Mobile Screen Mirroring محتوا را به تلویزیون ارسال و تماشا می‌کنید.

تلویزیون‌های مجموعه Lifetyle

درضمن، امکان اتصال لپ‌تاپ یا رایانه‌ی شخصی ازطریق اتصال سیمی (USB، HDMI) یا بی‌سیم به StanbyME وجود دارد. ال‌جی ادعا می‌کند رابط کاربری این تلویزیون با‌‌‌توجه‌‌‌به عادات تماشای شخصی بیننده تنظیم می‌شود.

تلویزیون‌های مجموعه Lifetyle

StanbyME نیز مانند دیگر محصولات مدرن ال‌جی طراحی مینمالیستی دارد که با دکوراسیون داخلی خانه‌های امروزی هماهنگی دارد. در پشت آن نیز، پوشش پارچه‌ای به رنگ بژ قرار داده شده است تا حس گرم و طبیعی به محیط داده شود. همچنین، می‌توان از آن برای نمایش گالری عکس، تقویم، ساعت یا شرایط جوّی استفاده کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات